Oferta modowa Gemini Park Bielsko-Biała 6 grudnia powiększyła się o markę Morani - salon multibrandowy dla wymagających mężczyzn ceniących zarówno elegancję, jak i swobodny, casualowy styl. W salonie o powierzchni 85 mkw. firma oferuje odzież męską znanych i popularnych marek tj. Bugatti, Pierre Cardin, Rey Jay, S4, Donders, Vestus, Tudor oraz Blue Green. Dodatkowo, salon Morani w Gemini Park Bielsko-Biała świadczy także profesjonalne doradztwo w zakresie mody męskiej: ślubnej, wizytowej i weekendowej.
Na wybór bielskiego Gemini Park przez najemcę, wpływ miała bardzo dobra lokalizacja i popularność inwestycji. –
Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesny i zarazem jeden z największych obiektów handlowo-rozrywkowych na mapie Bielska. Doskonała lokalizacja i renoma tego centrum handlowego zadecydowały o powstaniu naszego salonu z modą męską właśnie w tym obiekcie – mówi Paweł Socha, Prezes Zarządu Modern Group Sp. z o. o. –
Jestem przekonany, że salon Morani będzie doskonałym uzupełnieniem oferty centrum i znajdzie uznanie wśród jego klientów – dodaje P. Socha.
Oferta Gemini Park Bielsko-Biała stale się powiększa. Tylko w ostatnim czasie do grona najemców dołączył salon RTV Euro AGD, restauracja SUSHI, lodziarnia GRYCAN, kawiarnia The Coffee Factory, kawiarnio-lodziarnia Dolce Vita, salon e-papierosów marki Manso, Kolporter, Pizza Dominium, sklep z markowymi artykułami sportowymi My Shop oraz Meblik – salon mebli dziecięcych. Swoje salony powiększyły także marki Martes Sport i Rossmann. W najbliższym czasie oferta obiektu powiększy się o kolejne znane sklepy. Umowy najmu podpisały m.in. marki SWISS i Teleakces.
–
Duża popularność Gemini Park Bielsko-Biała wśród sieci handlowych świadczy o silnej pozycji obiektu na rynku lokalnym. Z satysfakcją zauważamy, że najemcy doceniają duży potencjał rozbudowywanego obecnie centrum handlowego, który tworzy zarówno doskonała lokalizacja, jak i znacznie powiększona oferta handlowa – mówi Krzysztof Brączek, Dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała to ponad 80 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych usytuowanych na ponad 27 tys. mkw. Po rozbudowie, której zakończenie planowane jest wiosną 2014 r., obiekt będzie dysponował jedną z największych powierzchni w regionie – ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców powiększy się o 40 lokali. Nowa powierzchnia będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na dopełnienie oferty modowej oraz usługowej. Pojawią się także dodatkowe miejsca rozrywki i zabaw dla dzieci.
Tagi: