-
Już jesienią tego roku klienci Bonarki City Center będą mogli korzystać z powiększonej oferty marek należących do LPP. Firma postanowiła zdecydowanie wzmocnić swoją obecność w naszym centrum, zarówno poprzez powiększenie już istniejących sklepów, jak również otwierając dwa nowe salony. Stałe powiększanie oferty dostępnych marek jest kluczowym elementem realizowanej przez nas strategii rekomercjalizacji. W tym kontekście tak duża transakcja jest bardzo dobrym sygnałem dla obecnych i przyszłych najemców stanowi wyraz uznania dla handlowego potencjału Bonarki na tle rynku – komentuje Natalia Pradelska, Country Leasing Director, TriGranit Management.
Zgodnie z zapisami nowych umów LPP powiększy istniejące już sklepy marek Cropp i Mohito. Każdy z lokali dysponować będzie teraz powierzchnią powyżej 500 mkw. Firma zdecydowała się także na otwarcie drugiego salonu Reserved. Sklep o powierzchni ok. 860 mkw. otwarty zostanie na parterze galerii. Jesienią w krakowskim centrum handlowym zadebiutuje także marka Sinsay. Salon o powierzchni ponad 420 mkw., mieścić się będzie na pierwszym poziomie galerii.
Tagi: