Konkurs jest skierowany zarówno do pojedynczych salonów, jak i sieci detalicznych, które mają w ofercie produkty modowe. Wyniki Retail Marketing Awards będą ogłoszone 24 października 2013 r. podczas Visual Merchandising Forum w Warszawie. Wtedy też nastąpi uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu.
Retail Marketing Awards to konkurs, który wyłania najlepsze sklepy w branży mody. Ma on na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Laureatów wybiera niezależne jury, w którym zasiadają fachowcy od visual merchandisingu, mody i marketingu oraz przedstawiciele mediów. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie firmy, jak: Mohito, Reebok, Answear.com, YES, Le Mac, Bialcon, Intersport, Molton, Camel Active, Semper, Henri Lloyd, Recman.
Organizatorem konkursu jest firma Promedia Jerzy Osika. Partner: Międzynarodowe Targi Poznańskie. Patroni medialni: Fashionbusiness.pl,
Galeriehandlowe.pl, „Moda Męska”, „Moda Damska”, Modeus.
Formularz zgłoszeniowy: http://www.promedia.biz.pl/pl,retail-marketing-awards,61.html
Więcej informacji: www.promedia.biz.pl
Tagi: