Wakacje rozkręciły ruch w Galerii Jurajskiej

2017-09-07 | 12:16

Galeria Jurajska zakończyła wakacje z rosnąca liczbą klientów. Obiekt zaczął także notować stałą, miesięczną frekwencje na poziomie ponad 600 tys. osób miesięcznie. – Tak dobrych wakacji jeszcze nie mieliśmy  - komentuje dyrektor obiektu.

W wakacje Klienci nie odpoczywali od zakupów
Pomimo wakacji i masowych wyjazdów w Galerii Jurajskiej wzrosła liczba klientów. Tylko od czerwca do sierpnia centrum handlowe odwiedziło aż 1,81 miliona osób - o ponad 7% więcej niż w analogicznym okresie przed rokiem. To najlepszy wynik wakacyjny częstochowskiego obiektu, od czasu jego otwarcia w 2009 roku.

Ale to nie koniec dobrej passy Jurajskiej. W wakacje centrum handlowe zaczęło także notować odwiedziny na poziomie ponad 600 tys. osób miesięcznie. Takie wyniki Jurajska do tej pory osiągała jedynie w grudniu, tuż przed świętami.  Pod tym względem bardzo dobrze wypadł lipiec. W miesiącu pośrodku wakacji galerię odwiedziło ponad 629 tys. osób. Był to jak dotąd najlepszy miesiąc w 2017 roku i jeden z najlepszych w historii obiektu. Podobną liczbę udało się galerii osiągnąć w sierpniu, notując ponad 606 tys. odwiedzających. Dla porównania, do tej pory galerię miesięcznie odwiedzało od 500 do 550 tys. osób.

- Wakacje nie zniechęciły do zakupów, wręcz przeciwnie. Urlopy i więcej czasu wolnego przyczyniły się do znaczącego wzrostu odwiedzin w Galerii Jurajskiej. Wpływ na to miało kilka czynników. Jurajska w mieście nie kojarzy się już tylko z zakupami, ale także z miejscem spotkań. W ostatnich miesiącach przybyło nam także nowych najemców, a dotychczasowi zmodernizowali sklepy. Odświeżyliśmy więc ofertę.  Ruszył także projekt „Jurajska: STOP” skierowany do kierowców.  Poczyniliśmy także szereg inwestycji w komfort klientów

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej

To m.in. te ostatnie procentują w mijających miesiącach. Od początku roku Jurajska m.in. zainwestowała w nowy system zarządzania parkingiem, nowy parking dla autokarów, a także w specjalne punkty relaksu z przyłączami do ładowania urządzeń mobilnych. Powstały także nowe parkingi – dla rowerzystów i motocyklistów. Na początku lata centrum handlowe wystartowało także z kampanią „Jurajska: STOP”, która ma zachęcić kierowców do zatrzymywania się w galerii np. na obiad lub kawę.

- Małymi krokami zmieniamy funkcję jaką pełni Galeria Jurajska w mieście, koncentrując się na zakupach, ale jednocześnie na tym wszystkim wokół nich, co umila wolny czas. Powoli absorbujemy także ideę tzw. „trzeciego miejsca”, czyli przestrzeni przyjaznej relaksowi. To trend charakterystyczny dla wszystkich liczących się dziś obiektów handlowych w Polsce i na świecie. Wyniki frekwencyjne, ale także obroty najemców, pokazują, że naszym klientom podoba się ten kierunek – mówi dyrektor galerii.

Galerie w Polsce też na plus
Na wakacyjny wynik Jurajskiej mógł mieć także wpływ ogólnorynkowy trend. Według firmy ShopperTrack w lipcu liczba odwiedzających polskie galerie wzrosła o 0,7%, z kolei w czerwcu zanotowano wzrost aż o 9,6%. - Jeszcze do niedawna wakacje w centrach handlowych oznaczały nieznaczne spadki, spowodowane wyjazdami klientów. Dziś widzimy, że wakacje nie wyhamowują handlu, a w wielu przypadkach wręcz go stymulują. Pod tym względem nasze zachowania konsumencie pokrywają się z tymi, jakie obserwuje się dziś w innych krajach UE – mówi Bugajczyk.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Wakacje rozkręciły ruch w Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.