Komercjalizacja MODO Domy Mody prowadzona przez inwestora oraz firmę DTZ nabiera tempa. Do portfolio MODO dołączyła polska marka Manor of Elegance, tworzona w całości w Polsce. Klasyczne stylizacje, tkaniny i wykończenie najwyższej jakości to tylko niektóre atrybuty tej młodej, choć przebojem podbijającej rynek marki.
Wśród butików wiodących polskich projektantów znalazło się kilka
międzynarodowych debiutów na rodzimym rynku. Zgłasza się coraz większa
ilość zainteresowanych własnym butikiem w nowym eleganckim centrum
zakupowym. Wśród nich są nie tylko polscy projektanci, szczególnie
uprzywilejowani dedykowaną dla nich powierzchnią, ale również firmy
modowe o ugruntowanej na świecie pozycji, które właśnie zdecydowały się
zaistnieć na polskim rynku otwierając sklep w MODO.
Swoje
butiki otworzą tu między innymi niemiecki Stones, brytyjski Henri Lloyd,
czy zanany na całym świecie Karl Lagerfeld. Powierzchnia handlowa
obiektu MODO Domy Mody wynosi 16 tys. m kw. Znajdą się tu także sklepy
takich marek jak: PAKO LORENTE, Alles, Betty Barclay, Gerry Weber,
Joseph Ribkoff, Basler, Michael, Teresa Rosati, Natasha Pavluchenko,
Łukasz Jemioł, Sophie Marel, VIPPI Design moda dziecięca oraz Brzuch Świata.
Generalnym
Wykonawcą jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu
Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o.,
za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, finansujący
Alior Bank S.A.
Otwarcie centrum planowane jest na jesień
2015 r. Obecnie zakończono już wszelkie prace konstrukcyjne, a hale
obudowane są już w ponad 80%. Wykonano również kompletne pokrycie dachu
wraz ze świetlikami oraz zakończono prace wentylacyjne. Zamknięcie
obiektu uruchomiło kolejny etap budowy – prace wykończeniowe, które już
ruszyły pełną parą.
Tagi: