1 czerwca w Galerii Katowickiej otwarty został salon Maxi-Cosi. To pierwszy w Europie, flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie fotelików i wózków dziecięcych. W asortymencie ponad 160-metrowego salonu, zlokalizowanego na poziomie -1, znajdują się wózki, foteliki samochodowe oraz inne akcesoria dziecięce.
Maxi-Cosi, specjalista w sprawach bezpieczeństwa i mobilności dzieci, otwiera pierwszy sklep w Europie, w Galerii Katowickiej, wyłącznie z markami własnymi: Maxi-Cosi oraz Quinny, swoją marką Premium. Asortyment obejmuje najbardziej aktualne kolekcje dostępne na rynku, w pełnej gamie kolorystycznej - to bardzo ważne, że klienci mogą zobaczyć wszystkie te modele i kolory w jednym miejscu. Wykwalifikowani sprzedawcy wspierają kupujących nie tylko podczas doboru i dopasowania produktów, np. fotelika do potrzeb dziecka i wymogów technicznych samochodu, ale i pomagają zamontować fotelik w samochodzie. Na parkingu centrum handlowego, na poziomie -3, umiejscowione zostały specjalne miejsca parkingowe dla klientów salonu Maxi-Cosi.
– To pierwsze tego typu przedsięwzięcie naszej firmy w Europie. Cały koncept sklepu powstawał tutaj, lokalnie, ze wsparciem specjalistów z Francji i Niemiec. Maxi-Cosi jest ekspertem i pionierem w dziedzinie mobilności i bezpieczeństwa dzieci w podróży i postanowiliśmy to podkreślić jeszcze bardziej, tworząc sklep tylko z naszymi produktami. Zdecydowaliśmy się przejść całkowity rebranding i skupić się na naszych markach wiodących: Maxi-Cosi i Quinny. Założyliśmy, że nasz sklep będzie nowoczesnym i w pełni wyspecjalizowanym miejscem, w którym obecni i przyszli rodzice mogą uzyskać wszystkie informacje na temat bezpiecznych i wygodnych podróży z dziećmi, a wykwalifikowany personel odpowie na wszelkie nurtujące ich pytania. Bardzo cieszę się z rezultatu naszych prac, dziękuję wszystkim zaangażowanym w to przedsięwzięcie i zapraszam do odwiedzenia naszego salonu – mówi Wiesław Dybalski, Dyrektor Zarządzający Dorel Polska.
Dodatkowo, aby ułatwić prezentację i podjęcie odpowiednich decyzji zakupowych, salon został wyposażony w interaktywne rozwiązania i narzędzia, umożliwiające porównanie różnych produktów i modeli pomiędzy sobą oraz uzupełniające, w lekkiej formie, informacje przekazane przez sprzedawców. W sklepie znajduje się także, pierwsze w Galerii Katowickiej, lustro interaktywne, dzięki któremu klienci oprócz możliwości przejrzenia się z wymarzonym wózkiem, będą mogli także zrobić sobie z nim zdjęcie, rozesłać je znajomym, a może także uzyskać rabat „za jeden uśmiech”.
Otwarcie firmowego salonu Maxi-Cosi w Galerii Katowickiej daje odwiedzającym możliwość przeglądu kompleksowej oferty produktów dziecięcych w jednym miejscu. Wiemy, jak ważne jest profesjonalne doradztwo przy wyborze fotelika czy wózka dla pociechy
– podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
– Pojawienie się w naszym centrum tak znaczącego gracza na rynku, jakim jest Maxi-Cosi, z pierwszym firmowym salonem nie tylko w Polsce, ale i w Europie, zdecydowanie wzmacnia naszą propozycję kierowaną do rodziców. Jego oferta, a także dodatkowe usługi proponowane przez salon, z pewnością szybko zostaną docenione – dodaje Joanna Bagińska.