W Fashion House w Gdańsku otworzyło się latem 14 nowych sklepów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-08-31 | 14:04
Sezon letni w Fashion House Outlet Centre w Gdańsku, obiekcie należącym do funduszu Polonia Property Fund II, nie był okresem słodkiego lenistwa a wręcz przeciwnie charakteryzował się dużą aktywnością najemców oraz frekwencją klientów.
W tym czasie w Fashion House w Gdańsku uruchomione zostały sklepy atrakcyjnych marek: butik oferujący obuwie Lacoste oraz odzież marki Bench, perfumeria Amora oraz salony modnej odzieży damskiej: Quiosque, Taranko, Gapa Fashion, Stefanel, No Comment. Wśród nowych sklepów nie zabrakło także znanych marek odzieży męskiej: Lavard, Pierre Cardin, Lorens&Wiktor, sklepu sportowego marki Salomon, brytyjskiej sieci odzieżowej Marks&Spencer, znanego sklepu z meblami kolonialnymi i artykułami dekoracyjnymi Almi Decor oraz butiku dla młodych ludzi Pretty Women&Nice Guy.
- Nowi najemcy bardzo przypadli do gustu naszym klientom. Butik Lacoste/Bench przebojem wszedł do grona 15 najlepszych sklepów w cotygodniowym rankingu. Znajduje się również w pierwszej piątce sklepów z kategorii „casual, outdoor”. Perfumeria Amora także cieszy się uznaniem klientów, co pokazuje, iż artykuły perfumeryjne i drogeryjne doskonale uzupełniają ofertę naszego centrum. Natomiast salony Taranko, Quiosque, Stefanel, Gapa Fashion oraz Marks&Spencer wzmocniły branżę mody i odzieży damskiej, co bardzo ucieszyło klientki Fashion House. Nie można też nie wspomnieć o Almi Decor – bardzo popularnej marce, która poszerzyła naszą ofertę „dla domu” - mówi Katarzyna Czapran, Marketing Manager, Fashion House Management Poland.
To nie koniec prac. Właśnie trwają przygotowania do uruchomienia kolejnych sklepów: Vito Vergelis, Tatuum, Kazar, Tresspass oraz Gatta i Essa Classic.
Nieustanny rozwój Fashion House Outlet Centre w Gdańsku doceniają klienci. Od początku roku centrum zanotowało 15,6 proc. wzrost frekwencji w porównaniu z analogicznym okresem 2009 roku. Wynik osiągnięty przez Fashion House w Gdańsku jest bardzo dużym sukcesem. Tym większym, gdy porównamy go ze średnią frekwencją osiągniętą przez wszystkie polskie centra handlowe łącznie w roku bieżącym. Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że od początku 2010 r. do połowy sierpnia zanotowany został spadek frekwencji o 0,7 proc. w stosunku do wyników z analogicznego okresu ubiegłego roku.
Popularność centrów typu outlet wynika bezpośrednio z korzyści, jakie mogą odnieść najemcy oraz klienci. Zakupy w takich centrach pozwalają klientom nabycie pełnowartościowych towarów znanych marek polskich i światowych po cenach obniżonych od 30 do 70 proc. Jest to szczególnie cenne w czasach kryzysu, gdy trzeba oszczędzać.
Najemcy natomiast zyskują możliwość sprzedaży swoich pełnowartościowych towarów pochodzących z poprzedniej kolekcji, wystawy czy zapasów magazynowych itp., w takich samych warunkach lokalowych, jak w klasycznych centrach handlowych. Dzięki sprzedaży w centrach outlet zachowują oni pełną kontrolę nad dystrybucją i pozycjonowaniem marki. Rozszerzają jednocześnie krąg zainteresowanych klientów i jej rozpoznawalność na rynku.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-04 do 2010-09-04

Zobacz także

W Fashion House w Gdańsku otworzyło się latem 14 nowych sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.