W czwartek, 23 kwietnia, Volvo otworzyło swój pierwszy punkt sprzedaży w Opolu, dodatkowo w całkowicie nowej formule. Nie jest to tradycyjny salon samochodowy, lecz miejsce ekspozycyjne, połączone z kawiarnią w szwedzkim stylu.
W Volvo Concept Store można nie tylko napić się espresso, ale także przejechać się wymarzonym modelem auta i je kupić. Punkt ekspozycyjny powstał na poziomie „+4” opolskiej galerii handlowej przy Pl. Kopernika 16.
Volvo rozszerzyło swoją sieć 25 autoryzowanych punktów sprzedaży o jeden dodatkowy punkt ekspozycyjny, należący do autoryzowanego dealera marki – Inter-Car II. Punkt sprzedaży, połączony z kawiarnią.
-
To zupełnie nowa formuła sprzedaży aut, ponieważ większość importerów w branży motoryzacyjnej sprzedaje auta niemal wyłącznie w tradycyjnych salonach. Dla nas także te salony odgrywają główną rolę, jednak część klientów jest gotowa na nowocześniejsze kanały dystrybucji. Postanowiliśmy otworzyć miejsce, w którym będzie można napić się kawy, spróbować szwedzkich ciastek, poczytać gazetę, a przy okazji zapoznać z naszymi nowymi modelami i je kupić. Formuła Volvo Concept Store idealnie wpisuje się w klimat, który tworzy nasz najnowszy model – XC90 – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Wielu potencjalnych klientów segmentu premium to ludzie zajęci, którzy mają niewiele czasu. Volvo Car Poland uznało, że umiejscowienie salonu ekspozycyjnego w centrum handlowym, jest dla nich bardzo wygodnym rozwiązaniem. Na parkingu centrum handlowego znajdują się samochody demonstracyjne, którymi można odbyć jazdę próbną.
Tagi: