Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. wyniosły około 45,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2014 roku o około 17,1%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2015 roku wyniosła około 235,5 mln zł i była wyższa o około 16,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 27,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2014 roku o około 22,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 130 mln zł i była wyższa o około 20,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 14,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2014 roku o około 7,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 83,3 mln zł i była wyższa o około 11% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: