Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. wyniosły około 33,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2014 roku o około 23,7%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2015 roku wyniosła około 103 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w marcu 2015 roku przez Grupę Kapitałową w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 18,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2014 roku o około 23,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 54,5 mln zł i była wyższa o około 18,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły z kolei około 12,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2014 roku o około 29,3%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 39 mln zł i była wyższa o około 14,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: