Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2015 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group wyniosły około 33,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 4,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2015 roku wyniosła około 68,6 mln zł i była wyższa o około 13,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2015 roku i zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 15,7 mln zł były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 10,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 35,9 mln zł i była wyższa o około 15,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 15,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 7,1 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 26,8 mln zł i była wyższa o około 8,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: