Vistula Group jest jedną z najbardziej znanych na polskim rynku firm działających w branży odzieżowej i jubilerskiej. Grupa Kapitałowa posiada 276 salonów, w tym 79 marki Vistula, 82 W.Kruk, 80 butików Wólczanka oraz 35 Deni Cler. W bieżącym roku, w części sklepów Vistula należących do spółki, wprowadzony został tzw. „new shop concept”.
Nowa standaryzacja salonów – "The Men′s fashion Atelier" – stanowi mieszankę elegancji, stylu i mody. Celem nowego projektu było stworzenie męskiego charakteru wnętrza, pokazującego produkt od jego najlepszej strony. W takim przypadku niezwykle istotną rolę odgrywa odpowiednia kompozycja światła. Ma zachęcić klientów do wejścia do sklepu, a wewnątrz salonu wpływa na zwiększenie komfortu zakupów.
-
Użyte w salonach Vistula rozwiązania materiałowe inspirowane są zarówno elementami technicznymi – surowymi, jak i klasycznymi – klubowymi. Nazywa się to scaleniem przez kontrast. Układ salonu bazuje na wyraźnym podziale przestrzeni na strefy i pokoje, które inspirują i wciągają klienta, dając mu poczucie komfortu i intymności podczas zakupów – mówi Marcin Rydz, dyrektor ds. inwestycji w Vistula Group. -
Ważnym elementem budowania nastroju oraz właściwego eksponowania kolekcji jest oświetlenie ledowe GE Lighting. Zarówno nasz personel, jak i klienci zwrócili szczególną uwagę na jakość w oddawaniu naturalności barw. To sprawia, że zakupy w naszych salonach są teraz o wiele bardziej komfortowe – dodaje Marcin Rydz.
W przypadku salonów W.Kruk pojawił się dodatkowy ważny powód wymiany oświetlenia. -
Po wysłuchaniu potrzeb przedstawicieli Vistula Group, zasugerowaliśmy zastosowanie 7W rozwiązań LED, w miejsce istniejących 50W żarówek, które były zamontowane w gablotach. Wcześniejsze oświetlenie prowadziło do nagrzewania się i odkształceń ekspozytorów. Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań oświetleniowych, nie tylko osiągnęliśmy bardziej atrakcyjny wygląd gablot, ale także zdecydowanie zmniejszyliśmy emisję ciepła wewnątrz – wyjaśnia Aneta Ciereszko, regional country manager, GE Lighting Poland. -
Wierzymy, że klienci marki W.Kruk docenią to szczególnie teraz, w trakcie zakupów prezentów gwiazdkowych dla najbliższych.
Wymiana oświetlenia na bardziej energooszczędne rozwiązania pozwoliła na redukcję zużycia energii nawet o 35% w niektórych sklepach, co przełożyło się na zmniejszenie kosztów operacyjnych Vistula Group. Dodatkowo, w związku z faktem, że technologia LED jest rozwiązaniem o wiele trwalszym i bardziej przyjaznym środowisku niż tradycyjne rozwiązania, Grupa Kapitałowa nie będzie musiała wymieniać oświetlenia i płacić za jego serwis przez przynajmniej pięć kolejnych lat.
Tagi: