Vistula Group podała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2017 roku wyniosły około 52,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2016 roku o około 11,0%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2017 roku wyniosła około 360,6 mln zł i była wyższa o około 12,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 29,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2016 roku o około 13,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 208,5 mln zł i była wyższa o około 14,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 20,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2016 roku o około 13,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 131,1 mln zł i była wyższa o około 12,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 50,3 % i była wyższa od marży osiągniętej w lipcu 2016 roku o około 1,6 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-lipiec 2017 wyniosła około 51,3% i była niższa o około 0,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec lipca 2017 roku wyniosła 31,5 tys. m kw. i była wyższa o 9,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lipcu 2016 roku.