Klientki Vipera Cosmetics mogą już korzystać z programu lojalnościowego i promocji przy użyciu telefonów komórkowych. Osoba, która korzysta z TapOn może albo pobrać aplikację na smartfon, albo posługiwać się kartą, na którą zbiera punkty, czyli wirtualne „stemple”.
Wszystkie stoiska Vipera Store zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Wystarczy zbliżyć do tabletu telefon komórkowy z uruchomioną aplikacją TapOn, aby urządzenia skomunikowały się i naliczyły punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiły ich wymieniane na nagrody.
Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania mogą gromadzić punkty i odbierać nagrody także za pomocą standardowej karty lojalnościowej. Jednak TapOn w postaci aplikacji na smartfony daje użytkownikom więcej wygody i korzyści, np. podpowiada nowe promocje i bonusy oraz informuje o liczbie posiadanych punktów. Pozwala też otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym.
Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolne stoisko Vipera Store, jak również odebrać w każdym innym punkcie partnerskim TapOn.
Tagi: