Podczas VI Targów eHandlu wśród Wystawców pojawią się debiutujące ale znane w polskim ecommerce marki takie jak: Raben Group, Dotpay, Loopa, Tataka, Global4Net, Azymut.
-
Wiemy, że Targi eHandlu to marka sama w sobie, odbywają się w końcu już po raz szósty – to też o czymś świadczy. Jako rozwijający się w strukturach Grupy Raben biznes doskonale rozumiemy, że nie można czekać na to, aż klienci domyślą się, że dany usługodawca ma im coś do zaoferowania. Potrzebna jest aktywna obecność i regularne spotkania ze wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi współpracą z nami. Obecność wśród firm, które od lat koncentrują swoje działania wokół handlu internetowego, targowy klimat networkingu, a także pełne spektrum potencjalnych partnerów – wszystko to sprawia, że w tym roku postanowiliśmy pojawić się ze stoiskiem, ażeby lepiej dać poznać się wszystkim zainteresowanym. Tak jak jesteśmy pewni naszej usługi, tak równie pewni jesteśmy tego, że VI Targi eHandlu będą dla nas bardzo udane - mówi Mariusz Wesołowski, e-commerce customer manager, Grupa Raben
Targi to również silny wymiar edukacyjny. Po raz pierwszy w dwóch salach wykładowych i 4 blokach tematycznych SEO/SEM, PR/Social Media, Logistyka, Narzędzia/Platformy odbędzie się 16 prezentacji w formie case studies. Będzie to doskonała okazja do zgłębienia swojej wiedzy z zakresu ecommerce. Podczas seminariów poruszone zostaną m.in. takie tematy jak:
● Jak przeciwdziałać ciągłym zmianą algorytmu Google?
● Jak najskuteczniej pozyskiwać nowych klientów?
● Jak optymalizować koszty logistyki w twoim e-sklepie?
● Jakie czynniki wpływają na wzrost wartości przeciętnego koszyka zakupowego?
-
Targi eHandlu to pozycja obowiązkowa przez duże "O" zarówno dla tych początkujących, jak i wytrawnych graczy na rynku. Europejski poziom merytoryczny oraz organizacyjny, a co najważniejsze - świetna atmosfera. Dlatego właśnie Shopgate debiutował w Polsce podczas IV edycji - to było najlepsze możliwe miejsce na naszą oficjalną premierę w kraju nad Wisłą - podkreśla Iwo Szapar, general manager Shopgate Polska.
VI Targi eHandlu
25 luty 2014
Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
Wstęp na Targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: http://targiehandlu.pl/visitor
Kontakt dla zwiedzających: zawiedzanie@targiehandlu.pl
kontakt dla wystawców: hello@targiehandlu.pl, Piotr Szczepaniak (project manager)
Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn
Galerie Handlowe.