Obuwnicza marka Vagabond, wywodząca się ze Szwecji, wprowadza nową aranżację wnętrz salonów i planuje kolejne otwarcia. Nowe punkty sprzedaży pojawią się centrach i galeriach handlowych w największych miastach w Polsce.
Ostatnie otwarcie Vagabond miało miejsce w ubiegłym roku wraz z uruchomieniem nowego obiektu Poznań City Center. Firma sukcesywnie przeprowadza także remodeling swoich salonów. Do tej pory przemianie wizerunkowej uległy salony w Złotych Tarasach, gdzie zmieniono całkowicie wystrój i wyposażenie oraz w Pasażu Grunwaldzkim. We Wrocławiu dokonano relokacji sklepu na parter Pasażu Grunwaldzkiego i zaadoptowano nowy lokal zgodnie z najnowszym konceptem wizerunkowym salonów Vagabond.
Jak informuje Przemysław Hetko, managing director Vagabond Polska, zmiany w sklepach spotkały się z aprobatą klientów, o czym świadczy rosnący poziom odwiedzalności salonów, a także obroty osiągane przez firmę, które w ostatnim czasie znacznie wzrosły.
-
W bieżącym roku chcemy skupić się na warszawskim rynku i prowadzimy rozmowy z wynajmującymi w zakresie pozyskania lokali w najlepszych galeriach handlowych stolicy. W planach mamy również rozwój sieci w innych dużych miastach Polski, gdzie także rozważamy lokalizacje w najbardziej prestiżowych centrach handlowych - informuje Przemysław Hetko.
Tagi: