Salon UPC znajduje się na parterze centrum i zajmuje lokal o powierzchni 40,80 metrów kwadratowych. Rozwój salonów sieci na terenie centrów handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy zabiegają o większą liczbę punktów UPC, dzięki którym mogą zapoznać się z szeroką ofertą operatora. Punkty stacjonarne marki to świetne rozwiązanie przede wszystkim dla klientów, którzy mogą w nich osobiście zaczerpnąć informacji ekspertów firmy i zapytać konsultantów o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę, czy zakupić pakiet usług UPC.
Salon będzie szczególnie dogodnym rozwiązaniem dla osób, które planują wizytę w UPC nie tylko w czasie dni powszednich, ale także w weekendy. W ofercie salonu klienci znajdą m.in. ofertę innowacyjnych usług, w tym m.in. internet do 250 Mb/s, telewizję cyfrową oraz możliwość założenia telefonu stacjonarnego wraz z aplikacją UPC Phone pozwalającą korzystać z niego także przez komórkę.
Najnowsza oferta UPC Polska to także unikalna platforma Horizon, zawierająca dekoder najnowszej generacji wraz z routerem wi-fi, pozwalający m.in.: na nagrywanie czterech programów jednocześnie, aplikację Horizon Go, umożliwiająca oglądanie ulubionych programów na urządzeniach mobilnych oraz bibliotekę unikalnych filmów i seriali MyPrime.
Tagi: