Media Markt postanowił ułatwić robienie zakupów osobom głuchoniemym, niesłyszącym i niedosłyszącym. Od czerwca stanowisko wyposażone w video telefon, gdzie każdy chętny może połączyć się z call center zatrudniającym tłumaczy języka migowego, działa w Galerii Łódzkiej.
Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów w Media Markt może przekazać swoje pytania tłumaczowi w języku migowym. Następnie tłumacz informuje pracownika sklepu towarzyszącego klientowi, czego poszukuje dana osoba i przekazuje jego odpowiedzi klientowi w języku migowym. Dzięki połączeniu video rozmowa pomiędzy trzema osobami: pracownikiem, klientem i tłumaczem przebiega sprawnie i w przyjemnej atmosferze.
-
Cieszę się, że to właśnie Media Markt w Galerii Łódzkiej jako pierwszy sklep w mieście i jeden z pierwszych w Polsce wprowadził takie udogodnienie – powiedział Wojciech Miszkin, dyrektor Media Markt w Galerii Łódzkiej, inicjator projektu. –
Dzięki temu możemy jeszcze lepiej obsługiwać wszystkich klientów.
Z video połączeń można korzystać w godzinach pracy call center: od 9.30 do 18.00. Zarząd Media Markt zapowiada, że w przypadku zainteresowania rozwiązaniem, video telefony dla osób niesłyszących zostaną zainstalowane w kolejnych sklepach marki.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Łódzkiej
Zobacz sklepy w Galerii Łódzkiej
Tagi: