Nowy, mniejszy format w centrum handlowym Blue City to trzeci sklep IKEA w Warszawie. Niestandardowy, unikalny na skalę światową koncept powita swoich pierwszych klientów już pod koniec października br. IKEA w Blue City będzie miejscem dla wszystkich, którzy myślą o urządzaniu i dekorowaniu wnętrz w swoim stylu.
Mniejszy sklep blisko centrum miasta to odpowiedź IKEA na zmieniające się potrzeby oraz styl życia konsumentów. Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu będzie możliwość kupienia części produktów z asortymentu IKEA. Jednak dzięki zastosowanym rozwiązaniom technologicznym, klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą IKEA. Testowane w sklepie innowacyjne projekty będą ich nie tylko inspirować, ale także ułatwią wybór i dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty z asortymentu, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu – samodzielnie lub z pomocą pracowników. Wnętrze IKEA w Blue City będzie łączyć dotychczasową stylistykę z nowymi rozwiązaniami wizualnymi i technologicznymi. Jednym z nich jest brak znanej ze standardowych sklepów IKEA ścieżki zakupowej - klienci sami decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć.
IKEA w Blue City to także Bistro i Café, czyli zupełnie nowy format IKEA Food. Menu oparte będzie na sezonowości i różnorodności. W ofercie znajdą się między innymi kanapki z wypiekanego na miejscu pieczywa czy sałaty i koktajle ze świeżych składników. Nie zabraknie ciepłych, sezonowych dań mięsnych oraz wegetariańskich, a także ulubionych przez naszych klientów tradycyjnych klopsików i ostatniej nowości, czyli wege hot doga. Klienci IKEA będą mogli również napić się kawy oraz zamówić coś słodkiego, np. bułeczkę cynamonową lub torcik DAIM.
Sklep IKEA w Blue City zostanie otworzony w ostatnim tygodniu października. Ze względu na testowane zupełnie nowe funkcjonalności, dokładna data zostanie podana bliżej tego terminu.