Strategia sprzedaży eksportowej spółki Komex SA, właściciela marki 5.10.15., zakłada dalszą ekspansję w Europie Wschodniej. W samej Rosji otwarte są już 4 sklepy monobrandowe, a w ostatnich tygodniach uruchomiony został sklep w Soczi. Do końca roku, firma planuje jeszcze 2 nowe otwarcia, w tym pierwszego sklepu w stolicy Białorusi.
Rozwój sprzedaży poza Polską to również sprzedaż do pozostałych krajów takich jak Bułgaria, Mołdawia czy Gruzja. -
Mamy już wiele planów na rok 2014. Cały czas pojawiają się nowe interesujące rynki, na których aktywnie rozmawiamy z nowymi partnerami biznesowymi - mówi Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA. W tym roku w Polsce otwarte zostały 34 sklepy 5.10.15., a w planach jest kolejnych 5. Spółka stawia na ekspansję w kraju przede wszystkim za pomocą franczyzy.
-
Koncept rozwija się szybko dlatego, że mamy wielu zainteresowanych współpracą. Produkt jest przystępny cenowo, a my dajemy pełen know - how i bierzemy na siebie całą odpowiedzialność za towar, w który klient nie musi inwestować. Jesteśmy elastyczni co do metrażu. Dostosowanie naszego konceptu do mniejszych, często dużo bardziej dostępnych na rynku metraży (nawet 50-60 mkw.) oraz wejście franczyzobiorców do większych miast to kolejne kroki, które podjęliśmy w tym roku. W samym tylko październiku i listopadzie uruchomiliśmy 10 nowych salonów. Daje nam to napęd do podejmowania kolejnych wyzwań. W 2014 planujemy otwierać kolejne sklepy w sprawdzonej formule jak i dalej rozwijać nasz sklep internetowy – powiedział Marek Czupryna.
Tagi: