Z końcem września grono najemców lubelskich Tarasów Zamkowych powiększyła marka Tous. Hiszpańska firma jubilerska, która podbiła serca elegantek na całym świecie, 54-metrowy salon w lubelskim centrum handlowym otworzyła na parterze. Symbolem i zarazem znakiem rozpoznawczym brandu jest miś Tous. W ofercie nowego salonu znajdziemy nie tylko luksusową biżuterię, ale także galanterię skórzaną, torebki, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, portfele i szale.
Naszyjniki, kolczyki, bransoletki i pierścionki Tous dodają blasku tysiącom kobiet na całym świecie. Nosi je między innymi Gwyneth Paltrow, międzynarodowa ambasadorka marki. Biżuteria Tous wykonana jest z luksusowych materiałów – diamentów, 18- karatowego złota, srebra najwyższej próby, zdobią ją m.in. diamenty i perły. TOUS oferuje także perfumy, akcesoria i dodatki, wykonywane ręcznie przez wykwalifikowanych specjalistów w barcelońskiej centrali firmy.
Dzięki dużej różnorodności produkty Tous świetnie nadają się na każdą okazję, od codziennego i weekendowego casualu aż po wieczorną elegancję.
- Otwarcie salonu Tous doskonale uzupełnia naszą ofertę, związaną z elegancką biżuterią. Cieszę się, że został on otwarty właśnie teraz, jesienią. Już niebawem przecież rozpocznie się bardzo gorący okres przygotowywania upominków dla najbliższych, a ponadczasowy design proponowany przez Tous, połączony z wysoką jakością wykonania, z pewnością przyciągną niejednego kupującego
– mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ - właściciel Tarasów Zamkowych.
Dystrybutorem marki Tous w Polsce jest firma Oriens Bijou Sp. z o. o., związana ze szwajcarską grupą inwestycyjną Oriens Capital Management.