Galeria Wisła finalizuje umowę z niezwykle popularną marką, która dotychczas była nieobecna na płockim rynku.
- To marka, której nazwy jeszcze nie możemy zdradzić ale jest ona niezwykle mocno oczekiwana przez mieszkańców całego Płocka i regionu. Dzięki niej oferta Galerii Wisła będzie jeszcze bardziej różnorodna
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Nowa marka to początek wielkich zmian
Od kilku miesięcy w Galerii zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny galeria powita klientów w zupełnie nowej odsłonie. W najbliższych 10-12 miesiącach ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane.
- Pojawienie się w Płocku tej marki wzbudzi z pewnością spore emocje. Marka o której mowa słynie bowiem z markowego asortymentu oraz niezwykle atrakcyjnych cen ubrań damskich, męskich i dziecięcych, a także, obuwia i artykułów wnętrzarskich – wychodzących często spod ręki najsłynniejszych projektantów. Więcej informacji zdradzimy niebawem
– informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM, zarządcy Galerii Wisła