Rośnie popularność dokonywania zakupów w e-sklepie Top Secret. W minionym miesiącu liczba zrealizowanych transakcji była o 33% większa niż przed rokiem. Przełożyło się to na wzrost sprzedaży o 17% w ujęciu r./r. Natomiast marża handlowa uzyskana ze sprzedaży on-line w segmencie modowym urosła nieco szybciej, bo o 18%.
Top Secret to polska marka odzieżowa obecna na rynku od 1996 roku. Proponuje ubrania i dodatki osobom interesującym się modą, świadomym swoich atutów, które chcą być w zgodzie z trendami, czuć się atrakcyjnie. Adresaci marki Top Secret realizują się zawodowo i rodzinnie, jednak ubiór ma dla nich znaczenie. Wyglądem chcą podkreślić swoją osobowość i zyskać pewność siebie.
Damskie i męskie linie Top Secret podzielone są na City i Casual, od stylu bardziej formalnego po luźniejszy i swobodny. Must Have jest propozycją dla osób zainteresowanych najnowszymi trendami w modzie. Kolekcje Top Secret odpowiadają na potrzeby klientów, dają im możliwość dobrania stylizacji do pracy i atrakcyjnego ubrania się w czasie wolnym.
Tagi: