Oferta segmentu premium w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie wzbogaciła się o kolejną prestiżową markę. „Tommy Hilfiger Akcesoria” to międzynarodowa firma należąca do koncernu Tommy Hilfiger, która 22 sierpnia otworzyła swój salon w warszawskim outlecie. W firmowym lokalu o powierzchni 175 mkw. znajduje się bogaty wybór ekskluzywnych, markowych akcesoriów, tj. obuwie, torebki, portfele, paski, szaliki, zegarki, biżuteria czy perfumy.
Tommy Hilfiger Akcesoria to kolejny salon sygnowany logiem Tommy Hilfiger w Fashion House Outlet Centre w Warszawie. W obiekcie funkcjonuje już firmowy salon tej marki
o powierzchni 300 mkw.
Tommy Hilfiger to międzynarodowa firma funkcjonująca na rynku od 1985 r. Jako jedna z wiodących marek odzieżowych na świecie, dostarcza swoim klientom ubrania i akcesoria w najlepszym stylu i najwyższej jakości, rozpoznawalne na całym świecie. Obecnie firma posiada ponad 1000 w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Środkowej i Południowej oraz w Azji.
Tagi: