Tiffi to polska marka powstała w 2003 r. Jak dotąd firma otworzyła kilkadziesiąt sklepów w całej Europie. Obecną ambasadorką marki jest Natalia Siwiec. Ubrania tej marki promowała również Miss Costa Rica 2005 Leonorą Jiménez. W MODO Tiffi zajmie butik w strefie brand fashion o powierzchni 50 m kw. i będzie tam sprzedawana linia Modern Woman. Markę Tiffi buduje międzynarodowy zespół otwartych, przedsiębiorczych ludzi, których łączy wspólna pasja, cel, idea.
Tiffi to ubrania dla pełnych kobiecości, ale i niezależnych osób, pewnych siebie i otwartych na podejmowanie nowych wyzwań. Klientka Tiffi to kobieta sukcesu, pełna pasji i zmysłowości, kierująca się wyobraźnią i intuicją. Linia Modern Woman to również aktywność, bliskość natury, egzotyczne podróże, jednym słowem samorealizacja. Tiffi proponuje wyszukaną elegancję, odrobinę nonszalancji oraz stylistyczne nowości i dodatki, zdolne usatysfakcjonować każdą z pań.
Strefa brand fashion to miejsce międzynarodowych znanych marek produktów o najwyższej jakości. Znajdą się tu zarówno polskie marki odzieżowe i obuwnicze, jak i zagraniczne. Wszystkie dobrane są według klucza jakości. Pierre Cardin, Baldowski, Monnari Shoes&Bags, Bugatti, Pako Lorente, Michael Kors, Champione, Nessi, Sophie Marel to tylko część marek sąsiadujących z Tiffi. Z kolei w strefie art fashion znajdą się również butiki Łukasza Jemioła, Teresy Rosati, Lagerfelda, Versace i Braccialini, Natashy Pavluchenko, Moniki Ogórek, Mariusza Przybylskiego, Anny Cichosz, BezAle, Sary von Steiner, Monica Nera i innych. MODO wspiera również młodych projektantów. Specjalnie dla nich otwiera POP UP STORY, 400-metrowy butik, gdzie zaistnieją kolekcje blisko 80 młodych twórców. Wśród nich są już takie nazwiska jak: JACOB, Liliana Pryma – finaliści projektu Runway, Mariusz Brzeziński, Anna Feledyk, Edyta Pietrzyk, Aga Guz, Szpila Clothing, Pola Rudnicki, Gosia Strojek i inni.
Tagi: