Lista najemców sportowych Silesii obejmuje dziś 4F, adidas, Burton Kosmos, Intersport, Jack Wolfskin, Nike, New Balance, PUMA, Reebok, Salomon i Sizeer. To jedna z najszerszych ofert tego segmentu wśród śląskich galerii handlowych.
The North Face w Silesia City Center jest drugim po Bielsku-Białej miejscem, w którym marka zdecydowała się na otwarcie swojego concept store. W jego ofercie znalazła się odzież górska, plecaki wyprawowe, obuwie trekkingowe, jak również akcesoria podróżnicze.
-
Pojawienie się The North Face podnosi atrakcyjność nie tylko naszej oferty sportowej, ale także oferty całej galerii. Z jednej strony po raz kolejny zyskujemy rozpoznawalny, światowy brand, z drugiej markę, która w swoim rozwoju w regionie postawiła na Silesię - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Przedstawiciel Silesii zwraca także uwagę na jeszcze jeden aspekt pojawienia się The North Face. To już kolejna marka, która zdecydowała się na uruchomienie w Silesii swojego concept store.
-
Silesia coraz częściej staje się miejscem debiutu nowych i ciekawych konceptów handlowych znanych marek. Showroomy, concept stores czy pop-upy stanowią już blisko 5 proc. naszej oferty. Pod tym względem jesteśmy regionalnym liderem - mówi Piotr Gajda.
Nowy salon The Norh Face ma powierzchnię 118 m kw. i znajduje się przy Al. Rybnickiej 58 w Silesia City Center.
Tagi: