TextilMarket w czerwcu wciąż na wzrostowej fali

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-08 | 09:45
Grupa Kapitałowa Redan uzyskała w czerwcu br. obroty na poziomie 35,5 mln zł, co oznacza 8% poprawę r./r. Miniony miesiąc pod względem zrealizowanej sprzedaży był kolejnym, po maju, szczególnie udanym okresem dla segmentu dyskontowego. Obroty sieci TextilMarket wzrosły aż o 7% mimo niewielkiego wzrostu powierzchni handlowej na względem zeszłego roku.
O 8% do 35,5 mln zł wzrosły w czerwcu obroty Grupy Redan, względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Powierzchnia handlowa całej sieci należącej do właściciela marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, zwiększyła się r./r. o 7% do 99,4 tys. m2. Narastająco przez pierwsze sześć miesięcy br. łączne przychody Grupy Redan poprawiły się r./r. o 8% i wyniosły 209 mln zł.
- W czerwcu poprawę obrotów uzyskaliśmy zarówno w segmencie modowym, jak i dyskontowym. Sprzedaż tego drugiego segmentu jest coraz bardziej obiecująca. Przychody w ujęciu rok do roku zwiększyły się o 7%, podczas gdy powierzchnia handlowa przyrosła zaledwie o 2%. Czerwiec był jednocześnie kolejnym po maju miesiącem, gdy TextilMarket notował większą dynamikę sprzedaży niż wynosiło tempo rozwoju sieci. To dla nas satysfakcjonujące dane, bo potwierdzają, że wdrożone zmiany w ofercie zostały pozytywnie przyjęte przez klientów zapewniając nam także poprawę efektywności tej części biznesu – podkreślił Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.
Obroty sieci TextilMarket wyniosły w czerwcu 19,3 mln zł, czyli o 7% więcej niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym czasie powierzchnia handlowa tego segmentu zwiększyła się o 2% do 60,4 tys. mkw. W ujęciu narastającym od stycznia do czerwca sprzedać w dyskontach zapewniła 105,9 mln zł, czyli o 4% więcej niż w analogicznym okresie 2012 r.
W segmencie modowym obroty w czerwcu 2013 r. wzrosły o 10% r./r. i wyniosły 16,1 mln zł. Z tego e-commerce zapewnił 2 mln zł przychodów, czyli 39% więcej niż przed rokiem. Narastająco przez pierwszych sześć miesięcy sprzedaż odzieży pod markami Top Secret, Troll i Drywash przyniosła łącznie 103 mln zł, co oznacza wzrost o 12% r./r. Z tego poprzez e-sklep do klientów  trafiły towary za 13,4 mln zł. To o 51% większa wartość w porównaniu do tego samego okresu 2012 r.
Na koniec minionego miesiąca powierzchnia sklepów segmentu modowego sięgała 39,0 tys. m2 i była o 10% większa niż rok wcześniej. - Cieszy nas wzrost obrotów segmentu modowego, jednak na razie w większości jest on generowany rozwojem powierzchni handlowej. Liczymy na znaczną poprawę dynamiki obrotów w drugiej połowie tego roku, kiedy do oferty wejdzie kolekcja jesienna odpowiadająca aktualnym oczekiwaniom i potrzebom klientów – powiedział Bogusz Kruszyński.
Zobacz sklepy TextilMarket w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-08-17 do 2013-08-17

Zobacz także

TextilMarket w czerwcu wciąż na wzrostowej fali

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.