Należąca do Grupy Redan odzieżowa sieć dyskontowa TextilMarket sprzedała w ubiegłym roku blisko 36,3 mln sztuk wyrobów. Oznacza to, że z produktów tej marki statystycznie w minionym roku korzystał już niemal każdy Polak.
O 13,4% do blisko 36,3 mln sztuk zwiększyła się w 2012 r., licząc względem poprzedniego roku, liczba produktów sprzedanych w sieci dyskontowej TextilMarket należącej do Grupy Kapitałowej Redan. Według wstępnych szacunków wartościowo ten segment zapewnił w minionym roku 223,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost r/r o 14%. Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39% i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.
-
Nasi klienci doceniają przede wszystkim szerokość oferty i bardzo niskie ceny w relacji do jakości sprzedawanych produktów. Tym bardziej, że duża część naszych towarów pochodzi od renomowanych polskich producentów (np. Gatta). W tym roku celem jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży co najmniej na poziomie ubiegłego roku – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Redanu S.A.
Powierzchnia handlowa sieci dyskontów odzieżowych w minionym roku powiększyła się o 10% do 60,8 tys. mkw. Na koniec 2012 r. sieć liczyła łącznie 275 placówek. - W bieżącym roku w sieci TextilMarket zwalniamy tempo rozwoju, aby skoncentrować się na zmaksymalizowaniu jej rentowności. Jednakże Grupa nadal będzie otwierać nowe sklepy i rozwijać swoją działalność – podkreślił Kruszyński. Sieć TextilMarket posiada pełną ofertę odzieży dla całej rodziny. Jest ona uzupełniona także obuwiem oraz tekstyliami domowymi. Sklepy są zlokalizowane głównie w małych i średniej wielkości miastach w naszym kraju.
Zobacz sklepy TextilMarket w centrach handlowych
Tagi: