Pierwsze reakcje klientów są bardzo pozytywne. Większość z nich uważa, że obecny układ działu prezentuje się lepiej od poprzedniego. Produkty na półkach są wyeksponowane, jest więcej światła i kolorów, a dzięki temu zakupy są przyjemniejsze.
Utworzenie samodzielnego działu podyktowane było chęcią stworzenia nowej przestrzeni do prezentacji produktów oraz wprowadzeniem nowych urządzeń wyświetlających produkty w sposób bardziej atrakcyjny i inspirujący. W nowym dziale klienci mogą znaleźć wszystkie produkty F&F Home do dekoracji i wyposażenie wnętrz.
Nadchodzącej jesieni klienci F&F Home Tesco mogą spodziewać się wielu nowości. Będą to przede wszystkim: szkło, pościele, ręczniki i przedmioty do salonu, takie jak ramki, wazony i poduszki. Kolekcja F&F Home obejmuje także nowe zastawy stołowe oraz komplety kieliszków i szklanek.
Pomimo pierwszych, pozytywnych opinii klientów Tesco nie planuje na razie utworzenia podobnych działów w innych miastach Polski. Przedstawiciele firmy koncentrują się póki co na dziale w Tarnowie, aby zobaczyć jak klienci reagują na nowy układ i wprowadzone zmiany.
Na jesień zaplanowane jest wprowadzenie do Polski także linii H&M
Home. Uruchomienie osobnego działu z artykułami wyposażenia wnętrz w Tesco w
Tarnowie nie jest jednak z tym faktem w żaden sposób powiązane.
Tagi: