Pierwsza kampania telewizyjna sieci TXM TextilMarket przyniosła spodziewane efekty. W trakcie jej trwania ruch w e-sklepie txm24.pl zwiększył się dwukrotnie, z tego około połowę stanowili nowi klienci.
Także w tradycyjnych sklepach realizowano zwiększone obroty. Kampania
telewizyjna trwała od 22 kwietnia do połowy maja. Spoty emitowane były w
stacjach TVP, TVN i Polsat.
Dodatkowym wsparciem marketingowym
były plakaty oraz gazetka promocyjna, w której na ostatniej stronie
została przedstawiona stylizacja z reklamy telewizyjnej. Informacje o
reklamie telewizyjnej zostały także zamieszczone na stronie internetowej
txm.pl, w sklepie internetowym txm24.pl oraz na facebooku.
Sklepy TextilMarket oferują swoim klientom szeroką gamę odzieży oraz
innych artykułów tekstylnych w atrakcyjnych cenach. Marka
dąży do zdobycia pozycji lidera w sektorze odzieżowych sklepów
dyskontowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Tagi: