Walentynki to jeden z czterech wyjątkowych dni w roku, które Polacy lubią świętować w pizzerii. Według danych Telepizzy tego dnia średnia sprzedaż włoskiego specjału wzrasta ponad dwukrotnie. Atrakcją w tym roku jest pizza w kształcie serca.
Nietypowy kształt będą miały wszystkie rodzaje pizzy średniego rozmiaru. Zamówienie jednej sztuki pozwoli na otrzymanie drugiej gratis z dołączonym słodkim upominkiem. –
W tym roku pizza dla zakochanych będzie podawana przez cztery dni – od 14 do 17 lutego – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland. Przedstawiciele Telepizzy szacowali, że przyjmą w Walentynki ok. 40 tys. klientów. W 113 restauracjach obsługiwało ich ok. 700 kucharzy.
Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka i Mikołajki to w Telepizzy najlepsze dni pod względem sprzedaży. Dodatkową zachętą do świętowania są promocje oraz inne atrakcje dla klientów organizowane przez sieć pizzerii.
Według badań PMR obecnie ok. 62 proc. Polków jada pizzę co najmniej raz w miesiącu. Telepizza w 2012 roku sprzedała ponad 6 mln sztuk pizzy. Gdyby ułożyć je w pudełkach powstałaby wieża wysoka na 233 km. Firma w ostatnim roku odnotowała 3 mln zamówień telefonicznych. Telepizza jest liderem na polskim rynku pod względem sprzedaży pizzy z dostawą do klienta.
Zobacz pizzzerie Telepizza w centrach handlowych
Tagi: