Telepizza aktywnie pozyskuje nowe lokalizacje i przyspiesza rozwój sieci franczyzowej. Od początku 2013 roku na mapie Polski pojawiło się sześć nowych punktów Telepizza. Otwarcie siódmej restauracji już wkrótce. Sieć podpisała umowę franczyzową z nowym partnerem i aktualnie trwają przygotowania do uruchomienia lokalu.
–
Obecna sytuacja gospodarcza sprzyja negocjowaniu cen najmu powierzchni użytkowych. Aktualnie właściciele nieruchomości obniżają czynsz nawet o 20-50% – mówi Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Polska. –
Od początku roku prowadzimy intensywną akcję pozyskiwania nieruchomości. Zdarza się, że ich właściciele licytują między sobą ceny najmu w dół, żeby pozyskać najemcę. Obecnie można trafić na bardzo atrakcyjne oferty. Trzeba tylko być cierpliwym i wnikliwie przeszukiwać rynek – dodaje Krzysztof Petrykowski.
Korzystne warunki najmu zachęcają przedsiębiorców do inwestycji w działalność gospodarczą. Dzięki temu Telepizza już na jesieni może zrealizować drugi roczny plan rozwoju i otworzyć dziesiątą placówkę franczyzową. –
Na początku 2013 roku zakładaliśmy, że do grudnia otworzymy pięć nowych restauracji, jednak plan został już zrealizowany wiosną. Wyznaczyliśmy więc inny cel, zgodnie z którym do końca roku chcemy podwoić liczbę otwarć – mówi Krzysztof Petrykowski.
Hiszpańskiej sieci szczególnie zależy na rozwoju w Poznaniu, na Śląsku, we Wrocławiu, na Pomorzu oraz w Łodzi, w Bydgoszczy, w Kaliszu i w Wałbrzychu. Mimo konkretnie postawionych celów, Telepizza otwarta jest również na inne miasta pow. 50 tys. mieszkańców. Wszystko zależy od potencjału lokalnego rynku oraz atrakcyjnych warunków najmu.
Zobacz pizzerie Telepizza w centrach handlowych
Tagi: