Mood - światowy lider marketingu sensorycznego i Expirience Design’u, kupiła za 23 miliony USD amerykańską spółkę Technomedia. Podmiot ten specjalizuje się w produkcji kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań audiowizualnych oraz zajmuje się projektowaniem wystroju wnętrz.
Dzięki temu posunięciu, Mood zaoferuje swoim klientom jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania. Nowoczesne systemy i poszerzona oferta, przywędrują także niebawem na polski rynek. Mood zakupiła ważnego amerykańskiego gracza w dziedzinie interaktywnych rozwiązań audio wizualnych, skierowanych do miejsc sprzedaży oraz lokali użytkowych. Technomedia działała do tej pory głównie na rynku Stanów Zjednoczonych. Obecnie po transakcji, Mood i Technomedia będą proponowały połączoną ofertę na rynki europejskie, w tym do Polski. Transakcja opiewa na kwotę 23 milionów dolarów USD.
Technomedia to firma oferująca kreatywne rozwiązania i systemy audiowizualne. Dla swoich klientów tworzy całościowy kontent pod platformy multimedialne. Posiada profesjonalne studio projektowe, w którym produkuje modele architektoniczne, animacje czy też rysunki- wszystko to, co umila klientom pobyt w lokalach usługowo-handlowych czy też pomieszczeniach użyteczności publicznej.
Ponadto Technomedia, pomaga w audiowizualnej organizacji eventów masowych jak i tych mniejszych wydarzeń. Projektuje także aranżację wnętrz oraz od kilku lat zajmuje się prezentacjami w technologii mappingowej. Do największych odbiorców usług firmy zaliczyć można: parki tematyczne, muzea, stadiony, teatry, salony usługowo-handlowe, kompleksy kinowe, parki biznesowe, czy też rynek HoReCa.
-
Moim zdaniem jest to fantastyczne posuniecie ze strony naszej centrali w USA. Zgodnie z ideą, jaka przyświeca naszemu rebrandingowi, nie oferujemy już jedynie marketingu sensorycznego, ale szerszy tzw. Expirience Design. Spółka Technomedia będzie idealnym rozszerzeniem naszej oferty. Klienci z Polski, jeszcze w tym roku powinni spodziewać się ulepszenia naszych rozwiązań i bardziej zaawansowanych propozycji technologicznych – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Poland.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Mood Polska
Tagi: