Tchibo Warszawa Sp. z o.o. i Nivea Polska od wielu lat troszczą się o rodziny i pomagają w prowadzeniu domu. Od kwietnia te dwie popularne na całym świecie marki rozszerzają współpracę, by wspólnie docierać do swoich odbiorców.
Od 7 kwietnia 2015 r. sieć sklepów Tchibo i Nivea Polska rozpoczynają nowy rozdział w swojej działalności. Tym razem będzie to współpraca polegająca na zaopatrywaniu oraz dopasowywaniu asortymentu do profilu sieci Tchibo i potrzeb jej klientów. Kosmetyki Nivea będą idealnie uzupełniać ofertę produktów do domu o segment pielęgnacji skóry, w tym kategorie żeli pod prysznic czy ochrony przed słońcem.
Tchibo i Nivea powiązani biznesowo już od dawna – obie należą do grupy kapitałowej Maxingvest ag. Nie jest to jednak ich jedyny punkt wspólny - łączą je podobne wartości - m.in. zaufanie oraz troska o rodzinę. Obie marki pochodzą z Hamburga i to tam tworzyły i sprzedawały swoje pierwsze produkty, zawsze dbając o ich najwyższą jakość. Właśnie dlatego przez lata marki Tchibo i Nivea zyskały tak ogromne uznanie na całym świecie. Dodatkowo bardzo podobny jest profil klientów obu spółek, który w zdecydowanej większości stanowią kobiety.
-
Cotygodniowe tematyczne kolekcje Tchibo zostaną wzbogacone wybranymi produktami Nivea. Obie marki cieszą się dużą popularnością i opierają się na wieloletnim doświadczeniu. Chcemy, żeby oferta Tchibo była unikatowa, dlatego proponujemy naszym klientom wyjątkowe połączenie najwyższej jakości produktów użytkowych i pielęgnacyjnych. Teraz w jednym miejscu będzie dostępne „zarówno coś dla duszy, jak i coś dla ciała”. – mówi Magdalena Izydorczak, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej Tchibo Warszawa.
-
Nadrzędnym powodem naszej współpracy z Tchibo jest podobne podejście do konsumentów i naszych produktów. Jest ono podyktowane wartościami, które wspólnie wyznajemy, a które dotyczą rodziny i jej potrzeb. Łącząc siły, chcemy ułatwić konsumentom dostęp do naszych produktów - dodaje Anita Szajek–Żurczak, PR manager Nivea Polska.
Tagi: