Jak informuje Justyna Kościuk, PR manager marki Tatuum, e-shop na Facebooku jest odpowiedzią na obecny trend w handlu internetowym, który coraz bardziej kieruje się w stronę tzw. Social Commerce. Strona nie musi spełniać żadnych konkretnych wymagań technicznych, a koszt jest praktycznie darmowy. W celu implementacji e-sklepu na FB wystarczy tylko ściągnąć odpowiednią aplikację i zainstalować ją na fan page′u.
-
Portal społecznościowy Facebook umożliwia naszym klientom śledzenie nowości, komentowanie zdjęć, wyrażanie opinii na temat danej kolekcji, teraz także możliwość zakupu aktualnie dostępnych produktów. Użytkownicy portalu mogą udostępniać na swojej tablicy ulubione sukienki, bluzki czy koszule, polecać je znajomym. To daje nam duży zasięg i możliwość dotarcia do nowych klientów. Nowy kanał sprzedaży stanowi doskonałe wsparcie dla naszego zwykłego sklepu internetowego - argumentuje Justyna Kościuk.
Zobacz salony Tatuum w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Tatuum
Tagi: