Targi Retail Destination Initiative, ReDI, które odbędą się 28 i29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, to pierwsza w Polsce platforma spotkań najemców i deweloperów o zasięgu CEE. Organizator – Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) zapowiada udział ponad 1200 uczestników i ponad 100 wystawców z całej Europy, w tym silną reprezentację z Włoch, Francji, Ukrainy, Rosji i Turcji.
Targi ReDI w maju staną się europejskim centrum spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz sieci handlowych z regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Udział w wydarzeniu potwierdzili już najwięksi zarządcy, deweloperzy i inwestorzy oraz agencje mające portfolio centrów w Polsce oraz takich krajach jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry, Ukraina i Turcja. To ważny argument dla sieci handlowych, które weszły na te rynki z siecią sprzedaży lub planują to zrobić w najbliższym czasie.
PRCH z myślą o najemcach zorganizuje kompleksowe centrum franczyzy, które dzięki współpracy z partnerami i organizacjami z regionu CEE wesprze sieci w budowaniu strategii rozwoju o modele franczyzowe.
-
Coraz powszechniejszy na europejskim rynku staje się rozwój sieci sprzedaży oparty o różne modele franczyzy. Jednym z zadań PRCH w trakcie Targów ReDI jest przygotowanie profesjonalnego
Centrum Franczyzy, będącego platformą informacji, edukacji, wymiany wiedzy i consultingu pomiędzy firmami na rynku. Firmy, które zaprezentują portfolio obiektów z regionu CEE będą doskonałym dopełnieniem – zdradza Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Dla sieci, które poszukują nowych lokalizacji na polskich ulicach handlowych największych miast powstanie
centrum debaty o przyszłości i kształcie ulic w Polsce. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydenci Miast: Gdańska, Gdyni, Poznania, Wrocławia, Rzeszowa, Szczecina, Lublina oraz Łodzi.
Targi ReDI to również
kameralne konferencje i warsztaty. Dla sieci handlowych, które przyjadą do Polski, głównie włoskich, francuskich, brytyjskich oraz tureckich, PRCH przygotowała kilkudniowy program „Study Tour”.
Od ponad 10 lat PRCH aktywnie wspiera branżę centrów i sieci handlowych, tworząc okazję do spotkań, networkingu oraz dostarczając rzetelnych informacji o rynku. Dzięki szerokiej formule Targów ReDI oraz bardzo przystępnym cenom będzie to największe przedsięwzięciem w Polsce i w regionie.
Patronem medialnym Targów ReDI jest magazyn
Galerie Handlowe.
Tagi: