Miłośnicy kawy po kubek „małej czarnej” będą mogli udać się do nowego lokalu Starbucks, który otwarty zostanie w Galerii Północnej. Kawiarnia wynajmie 173 m kw. powierzchni, będzie posiadała dodatkowe wejście wprost z ulicy oraz letni ogródek. Otwarcie centrum handlowego nastąpi w III Q tego roku.
Starbucks to koncern założony w 1971 w Seattle, który posiada około 25 tys. kawiarni w 72 krajach. Pierwszy lokal w Polsce został uruchomiony w kwietniu 2009 roku w Warszawie. Dziś jest ich ponad 50. Kawiarnia w Galerii Północnej będzie pierwszą w tej części stolicy.
W kawiarniach Starbucks mieszkańcy zachodniej Białołęki znajdą szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffè Latte, Caffè Mocha czy Cappuccino oraz specjalnych sezonowych propozycji przygotowywanych przez baristów. Klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica o różnym profilu palenia (kawy lekko, średnio i mocno palone), pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku.
Menu Starbucks obejmuje również napoje nie zawierające kawy, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki.
Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL, podkreśla, że Starbucks to jedna z najpopularniejszych sieci kawiarni w Polsce: Znana marka dołączy do grona najemców Galerii Północnej, urozmaicając w ten sposób ofertę gastronomiczną obiektu. Lokale Starbucks to bardzo dobre miejsce zarówno na dłuższe spotkania, jak i na szybką kawę w przerwie pomiędzy zakupami.
Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC docenia wysoką jakość oferowanych przez nowego najemcę usług:
Staramy się tak kompletować najemców galerii, aby nie tylko dać naszym klientom dostęp do najbardziej pożądanych usług, ale zapewnić im także szeroki wybór i różnorodność oferty. W Starbucks znajdą wyselekcjonowane gatunki kaw, najwyższej jakości. Dodatkowo, marka dużo uwagi poświęca obsłudze klienta, gwarantując świetną atmosferę i miło spędzony czas.
Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna, to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat.
Ponad 64 tys. m kw. wraz z 2300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r. Inwestor szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku.
Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamleys, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts czy Enel-Med.