Nowoczesna marka Szpila Clothing zaprezentuje swoje kolekcje w MODO w
Pop up story. To wysokiej jakości odzież, dla osób dynamicznych,
ceniących wygodę i elegancję.
Szpila Clothing to młoda, dynamiczna marka tworzona dla tych, którzy
cenią sobie swobodę ruchu i dobry design. Wysoka jakość, komfort
noszenia, elegancja i nietuzinkowe rozwiązania to cechy kolekcji Szpila.
Projektanci zwracają uwagę na niewielkie detale, subtelne zmiany, które
decydują o całokształcie sylwetki. Dominuje czerń, eleganckie i
połyskujące tkaniny. Skierowana dla osób młodych i dynamicznych. W MODO
kolekcję Szpili, będzie można nabyć w Pop up story.
MODO Domy
Mody to pierwszy w Polsce koncept butikowego centrum modowego. Pod
jednym dachem znajdzie się ok. 350 butików. Centrum wyróżnia się dobrze
zorganizowaną przestrzenią, która została podzielona na trzy strefy: Art
Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i Pop Fashion –
moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek,
skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte
od siebie, lecz mają przenikać tworząc jedną całość.
Powierzchnia
handlowa obiektu MODO Domy Mody wynosi 16 tys. m kw. Generalnym
Wykonawcą jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu
Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o.,
za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, finansujący
Alior Bank S.A. Wartość inwestycji 150 mln zł.
Tagi: