Już w listopadzie pierwszych klientów powitają salony firm RTV Euro AGD, Sushi, Grycan, Coffee Factory, Dolce Vita i Manso E-Papierosy. Swoje powiększone lokale otworzą także firmy Martes Sport, CCC i Rossmann.
Powierzchnia handlowa rozbudowywanego obecnie Gemini Park Bielsko-Biała już w listopadzie powiększy się o dodatkowe 4 000 mkw. GLA, na których swoje salony otworzą kolejne marki. Wśród nowych najemców obiektu znajdzie się RTV Euro AGD (1200 mkw.), największa w Polsce sieć detaliczna z asortymentem Multimedia/RTV/AGD. Ofertę gastronomiczną wzbogaci restauracja Sushi (60 mkw.) serwująca tradycyjne dania kuchni japońskiej, a także lodziarnia Grycan (ponad 100 mkw.), kawiarnia Coffee Factory (90 mkw.) oraz kawiarnio-lodziarnia Dolce Vita (75 mkw.). Ofertę obiektu uzupełni salon e-papierosów marki Manso (30 mkw.), oferujący bogaty wybór elektronicznych papierosów oraz płynów nikotynowych.
Także część istniejących najemców otworzy swoje nowe, powiększone lokale, oferując bogatsząi jeszcze bardziej zróżnicowaną gamę produktów. Niemal dwukrotnie większy salon otworzy marka Martes Sport (780 mkw.) - producent i importer odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych renomowanych marek. O ponad 100 mkw. zwiększony zostanie salon obuwniczy CCC (460 mkw.) oraz samoobsługowa drogeria Rossmann (470mkw.)
Dla większej wygody zmotoryzowanych klientów, już w listopadzie otwarty zostanie także powiększony parking, na którym pomieści się 1000 samochodów.
–
Rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała, którego otwarcie nastąpi wiosną 2014 r., to centrum rodzinne, pierwszy i jedyny obiekt handlowy w regionie o takim charakterze. Nową powierzchnię handlową chcemy wykorzystać m.in. na poszerzenie oferty dla rodzin, dlatego pojawią się powiększone sklepy odzieżowe, salon RTV AGD, nowe miejsca rozrywki i zabaw, a strefa restauracyjna znacznie się powiększy. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, wprowadzamy także szereg udogodnień tj. pokoje przyjazne rodzinom z małymi dziećmi, powstaną też specjalne toalety dla najmłodszych i udogodnienia na food-courcie – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. –
Wszystkie wprowadzane przez nas rozwiązania są efektem nowej strategii rozwoju, której osią jest „jakość”. Dotyczy ona zarówno bogatej oferty handlowej skierowanej dla rodzin z dziećmi, jak i kontaktów z naszymi najemcami i klientami – dodaje K. Brączek.
Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała to ponad 80 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych usytuowanych na 27,5 tys. mkw. Po rozbudowie, której zakończenie planowane jest wiosną 2014 r., obiekt będzie dysponował jedną z największych powierzchni w regionie – ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców powiększy się o 60 lokali. Nowa powierzchnia będzie stanowiła całość dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na poszerzenie oferty z branż AGD, RTVi multimedia oraz rozwinięcie oferty gastronomicznej oraz dopełnienie oferty fashion. Pojawią się także dodatkowe miejsca rozrywki i zabaw dla dzieci.
Gemini Park Bielsko-Biała to jedyny obiekt w mieście, którego oferta stworzona została w odpowiedzi na potrzeby dorosłych i dzieci. W ofercie centrum pojawią się cykliczne imprezy i eventy dla najmłodszych, a realizowane działania promocyjne podkreślą szeroką ofertę handlową, która spełnia oczekiwania członków całej rodziny - kluczowego klienta obiektu.
Tagi: