Istniejąca od 2002 roku na polskim rynku marka odzieżowa Szachownica, obchodzi 15. rocznicę swojego istnienia. Firma ze 100% polskim kapitałem, posiadająca 82 salony odzieżowe w całej Polsce, już w listopadzie świętować będzie swój jubileusz, podczas którego odbędzie się szereg akcji marketingowych, mających na celu promocję tego wydarzenia.
Specjalnie na tą okazję zaprojektowane zostało jubileuszowe logo, które znajdzie się na reklamówkach, balonach oraz pozostałych materiałach promocyjnych sieci. Dla swoich Klientów Szachownica przygotowała wyjątkową ofertę oraz rabaty na oferowane produkty. Akcja rozpocznie się 2 listopada i trwać będzie aż do 27.11.2017.
W ofercie Szachownicy znajdziemy zarówno odzież damską, męską, jak i dziecięcą wraz z dodatkami i akcesoriami.
- Jesteśmy blisko naszych Klientów i chcemy wciąż docierać do nowych grup odbiorców, dlatego nasze sklepy znajdują się nie tylko w dużych, ale też w małych miastach. Widzimy, jak z roku na rok chętnych na oferowaną przez nas odzież przybywa i to napędza nas do dalszego działania. Receptą na sukces, który osiągnęliśmy na przełomie lat, jest niewątpliwie połączenie niskich cen z wysoką jakością produktów. Wciąż zwiększające się zapotrzebowanie na ten segment rynku, motywuje nas do dalszej ekspansji
– komentuje Prezes spółki JOART – właściciel marki Szachownica, Artur Kuczyński.
Szachownica swój pierwszy sklep otworzyła w listopadzie 2002 roku. Na początku rozwój ukierunkowany był na województwo dolnośląskie. Z biegiem lat i wzrostem sprzedaży rozpoczęła ekspansję ogólnopolską. „Po 5 latach od debiutu na Polskim rynku odnotowaliśmy milionowego Klienta, z roku na rok zwiększając ich liczbę do 15 mln rocznie, co nastąpiło w 2016 r. W 2010 roku uruchomiliśmy sklep internetowy www.szachownica.com.pl , który cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki temu zwiększamy swój udział w rynku e-commerce, który rozwija się w Polsce z dużą dynamiką. W ten właśnie sposób docieramy do Klientów w miastach, w których jeszcze nie otworzyliśmy sklepu stacjonarnego” - komentuje Artur Kuczyński.
W 2012 firma została przekształcona w spółkę akcyjną. Trzy lata później Szachownica z sukcesem wprowadziła program lojalnościowy, który liczy obecnie blisko 400 tys zarejestrowanych użytkowników. „W 2015 roku nasza marka przeszła rebranding, którego efektem było zaprezentowanie nowoczesnego konceptu sklepów oraz zmiana logo. Obecnie prowadzimy intensywny rebranding istniejących sklepów. Aktualnie prowadzimy sprzedaż w ponad 80 salonach na terenie całego kraju. Widzimy spory potencjał do dalszego rozwoju, a to za sprawą dogłębnej analizy rynku i wciąż zwiększającego się zapotrzebowana na oferowane przez nas produkty” - dodaje Prezes Artur Kuczyński.