Toruński hipermarket to kolejny sklep Carrefour, w którym klienci mają możliwość dokonywania zakupów poprzez system „Jednej kolejki”. To nowatorskie rozwiązanie gwarantuje wszystkim wygodę i oszczędność czasu.
System „Jednej kolejki” jest gwarancją sprawniejszej obsługi - klienci ustawiają się wzdłuż wyznaczonej części linii kas, następnie po wyświetleniu się na monitorze numeru wolnej kasy, podchodzą do niej i płacą za swoje zakupy. Osoba, która wcześniej ustawi się w kolejce zostanie obsłużona w pierwszej kolejności. Warto zaznaczyć, że przy każdej z kas objętych systemem jednocześnie znajduje się maksymalnie dwóch klientów, dzięki czemu zakupy można robić w bardziej komfortowych warunkach, a zarazem konsumenci nie muszą już szukać kasy, do której ustawiła się najkrótsza kolejka. Ponadto, jeżeli w kasie skończy się rolka lub klient ma problemy z kartą płatniczą, pozostałe kasy są czynne i cała kolejka nie jest wstrzymywana.
- Od samego początku obecności na polskim rynku, firma Carrefour nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania, wyznaczając jednocześnie standardy w branży handlowej. Projekt jednej kolejki, jest kolejną inicjatywą mającą na celu zapewnienie klientom najwyższego poziomu usług. Świadczy również o tym, że firma poszukuje nowych rozwiązań i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.
Jedna kolejka to gwarancja sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu. Dla tych, którzy nie chcą jeszcze korzystać z nowego rozwiązania, Carrefour pozostawił alternatywę w postaci kas tradycyjnych.
W hipermarkecie objętym projektem dziesięć kas działa w oparciu o system „Jednej kolejki”, natomiast pozostałe stanowiska kasowe nadal działają w sposób standardowy. Bez zmian pozostały również dwie kasy dla osób uprzywilejowanych.
Carrefour był pierwszą w Polsce siecią handlową, która wprowadziła system „Jednej kolejki” w swoich sklepach. Nowatorski system „Jednej kolejki”, po raz pierwszy został wprowadzony w warszawskim hipermarkecie Carrefour Reduta w połowie 2011. Do tego czasu, żadna z sieci spożywczych w Polsce nie posiadała takiego rozwiązania. Obecnie system „Jednej kolejki” działa w kilkunastu placówkach Carrefour, m.in. na terenie Warszawy, Krakowa, Szczecina oraz Wrocławia.
Tagi: