Betty Barclay – marka reprezentuje styl życia, łączący interesy i przyjemności, w sam raz dla nowoczesnej kobiety cieszącej się modą i kobiecością. Kolekcja jest kreowana, by zaspokajać potrzeby docelowej grupy odbiorców i tworzona przez zespół projektantów stanowiące kombinację kreująca unikalną markę, gotową by sprostać międzynarodowym standardom. Kolekcje i licencjonowane produkty Betty Barclay są dystrybuowane w ponad 50 krajach świata przez sieć ok. 3 tys. wyspecjalizowanych partnerów, sklepów firmowych Betty Barclay. W MODO Domy Mody markę będzie można kupić w multibrandowym butiku wspólnie z markami Tuzzi, Garry Weber, Joseph Ribkoff, Basler.
Gerry Weber – to marka mody i stylu życia. Inspiruje kobiety na całym świecie, promując ekscytujący i nowoczesny styl życia. Pierwszorzędne materiały, kobiecy choć prosty design sprawiają, że miłośniczek nie brakuje. Marka proponuje ubiór na każdą okazję – od biurowych rozwiązań, przez sportowe i rekreacyjne, po wieczorowe.
Joseph Ribkoff – marka, której reputacja zbudowana jest na innowacyjnej różnorodności, dostępności oraz wysokiej jakości kolekcji, które idą w parze z wysoką jakością obsługi klienta. Design opiera się na głębokim zrozumieniu trendów mody i potrzeb klienta na kluczowych rynkach świata. Joseph Ribkoff stworzył markę, która odpowiada na wielowymiarowe potrzeby dzisiejszych kobiet. Kolekcje gromadzą propozycje na wszystkie okazje: dzienne, wieczorowe, formalne. Wszystkie kolekcje są zaprojektowane, uszyte i wykańczane w Kanadzie (Dorval, Quebec), co ma niemałe znaczenie w dzisiejszym świecie mody.
Basler – marka, która dzięki swoim stylowym kolekcjom zdobywa coraz większą popularność. Kobiece kroje podkreślające sylwetkę, miękkie tkaniny, wspaniałe wzornictwo – to tylko niektóre cechy kolekcji różnych linii Basler. Niezależnie jednak od linii wszystkie produkty Basler mają wysokiej jakości wykończenie, są komfortowe dla użytkowników i niezwykle plastyczne, dzięki czemu można je łączyć w niezliczonych kombinacjach. Kolekcje ubraniowe uzupełnia również szeroka gama stylowych dodatków: apaszek, toreb i galanterii. Swój światowy sukces Basler zawdzięcza faktowi, że noszą ją celebryci i trendseterzy: Franziska Kruppe, top modelka czy Anna Natrebko, śpiewaczka operowa.
Tuzzi – to marka, która przede wszystkim proponuje jasne i zrozumiałe pomysły na to jak ma wyglądać kobieta. Każde ubranie jest wykonane z materiału najwyższej jakości wraz z innowacyjnymi dodatkami i rozwiązaniami. Kolory i nadruki użyte w każdej kolekcji również prezentują najwyższą jakość. Tuzzi pozycjonuje się jako marka niszowa, łącząca aktualne trendy z bezczasową klasyką, poprzez odpowiednie akcesoria i starannie dobrane detale.
MODO Domy Mody to nowy koncept na rynku
mody, powstający w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej, w którym 90%
powierzchni przeznaczona jest na butiki modowe. Jego przestrzeń
podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion –
moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi
unikalne
portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te mają stanowić jedną całość, przenikając się wzajemnie.
MODO Domy Mody powstają przy ulicy Łopuszańskiej 22. To unikatowy w skali kraju i tej części Europy koncept sprzedaży butikowej. Zajmie 28 tys. m kw., z czego 16 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Znajdzie w nim miejsce 350 butików, które dzięki unikalnemu konceptowi sprzedażowemu, niebanalnej, nowoczesnej architekturze oraz prestiżowemu otoczeniu będą miały niespotykane dotąd warunki rozwoju.
Otwarcie centrum planowane jest na
jesień 2015 r. Obecnie zakończono już wszelkie prace konstrukcyjne, a
hale obudowane są już w ponad 90%. Wykonano również kompletne pokrycie
dachu wraz ze świetlikami oraz zakończono prace wentylacyjne, rozpoczęły
się prace wewnętrzne nad instalacją butików.
Generalnym
wykonawcą MODO jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu
Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z
o.o., za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, a całość
inwestycji finansuje Alior Bank S.A.