Światowe Marki w MODO

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-05-14 | 10:36
Betty Barclay, Joseph Ribkoff, Basler, Tuzzi i Gerry Weber – luksusowe marki pojawią się w multibrandowym butiku w MODO.  Nowe sklepy to oferta dla nowoczesnych i eleganckich kobiet.

Betty Barclay – marka reprezentuje styl życia, łączący interesy i przyjemności, w sam raz dla nowoczesnej kobiety cieszącej się modą i kobiecością. Kolekcja jest kreowana, by zaspokajać potrzeby docelowej grupy odbiorców i tworzona przez zespół projektantów stanowiące kombinację kreująca unikalną markę, gotową by sprostać międzynarodowym standardom. Kolekcje i licencjonowane produkty Betty Barclay są dystrybuowane w ponad 50 krajach świata przez sieć ok. 3 tys. wyspecjalizowanych partnerów, sklepów firmowych Betty Barclay. W MODO Domy Mody markę będzie można kupić w multibrandowym butiku wspólnie z markami Tuzzi, Garry Weber, Joseph Ribkoff, Basler.

Gerry Weber – to marka mody i stylu życia. Inspiruje kobiety na całym świecie, promując ekscytujący i nowoczesny styl życia. Pierwszorzędne materiały, kobiecy choć prosty design sprawiają, że miłośniczek nie brakuje. Marka proponuje ubiór na każdą okazję – od biurowych rozwiązań, przez sportowe i rekreacyjne, po wieczorowe.

Joseph Ribkoff – marka, której reputacja zbudowana jest na innowacyjnej różnorodności, dostępności oraz wysokiej jakości kolekcji, które idą w parze z wysoką jakością obsługi klienta. Design opiera się na głębokim zrozumieniu trendów mody i potrzeb klienta na kluczowych rynkach świata. Joseph Ribkoff stworzył markę, która odpowiada na wielowymiarowe potrzeby dzisiejszych kobiet. Kolekcje gromadzą propozycje na wszystkie okazje: dzienne, wieczorowe, formalne. Wszystkie kolekcje są zaprojektowane, uszyte i wykańczane w Kanadzie (Dorval, Quebec), co ma niemałe znaczenie w dzisiejszym świecie mody.

Basler – marka, która dzięki swoim stylowym kolekcjom zdobywa coraz większą popularność. Kobiece kroje podkreślające sylwetkę, miękkie tkaniny, wspaniałe wzornictwo – to tylko niektóre cechy kolekcji różnych linii Basler. Niezależnie jednak od linii wszystkie produkty Basler mają wysokiej jakości wykończenie, są komfortowe dla użytkowników i niezwykle plastyczne, dzięki czemu można je łączyć w niezliczonych kombinacjach. Kolekcje ubraniowe uzupełnia również szeroka gama stylowych dodatków: apaszek, toreb i galanterii. Swój światowy sukces Basler zawdzięcza faktowi, że noszą ją celebryci i trendseterzy: Franziska Kruppe, top modelka czy Anna Natrebko, śpiewaczka operowa.

Tuzzi – to marka, która przede wszystkim proponuje jasne i zrozumiałe pomysły na to jak ma wyglądać kobieta. Każde ubranie jest wykonane z materiału najwyższej jakości wraz z innowacyjnymi dodatkami i rozwiązaniami. Kolory i nadruki użyte w każdej kolekcji również prezentują najwyższą jakość. Tuzzi pozycjonuje się jako marka niszowa, łącząca aktualne trendy z bezczasową klasyką, poprzez odpowiednie akcesoria i starannie dobrane detale.

MODO Domy Mody to nowy koncept na rynku mody, powstający w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej, w którym 90% powierzchni przeznaczona jest na butiki modowe. Jego przestrzeń podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne
portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te mają stanowić jedną całość, przenikając się wzajemnie.

MODO Domy Mody powstają przy ulicy Łopuszańskiej 22. To unikatowy w skali kraju i tej części Europy koncept sprzedaży butikowej. Zajmie 28 tys. m kw., z czego 16 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Znajdzie w nim miejsce 350 butików, które dzięki unikalnemu konceptowi sprzedażowemu, niebanalnej, nowoczesnej architekturze oraz prestiżowemu otoczeniu będą miały niespotykane dotąd warunki rozwoju.

Otwarcie centrum planowane jest na jesień 2015 r. Obecnie zakończono już wszelkie prace konstrukcyjne, a hale obudowane są już w ponad 90%. Wykonano również kompletne pokrycie dachu wraz ze świetlikami oraz zakończono prace wentylacyjne, rozpoczęły się prace wewnętrzne nad instalacją butików.
Generalnym wykonawcą MODO jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o., za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, a całość inwestycji finansuje Alior Bank S.A.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-09-12 do 2015-09-12

Światowe Marki w MODO

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.