W Złotych Tarasach 14 grudnia pojawi się świąteczny pop-up store marki Clinique. Będzie to zapowiedź otwarcia pierwszego w Polsce firmowego salonu marki, oferującego innowacyjny sposób na zakupy kosmetyczne.
Już od soboty, 14 grudnia, klienci Złotych Tarasów będą mogli zrobić zakupy w świątecznym pop-up store marki Clinique – światowego lidera w branży kosmetycznej. Sklep „Merry Clinique” znajdzie się na poziomie 0 centrum i będzie łączyła cechy wyróżniające markę Clinique z elementami świątecznymi. Pop-up store będzie obsługiwał klientów Złotych Tarasów zaledwie przez kilka najgorętszych zakupowo tygodni w roku.
- Pojawienie się sklepu Clinique w centrum to zapowiedź wyjątkowego wydarzenia, jakim będzie otwarcie w Złotych Tarasach, pierwszego monobrandowego w Polsce sklepu firmowego Clinique - mówi Elżbieta Powichrowska, dyrektor działu najmu Złotych Tarasów.
Stacjonarny sklep marki, drzwi dla klientów Złotych Tarasów otworzy w styczniu 2014 r. i będzie oferował innowacyjny sposób na zakupy kosmetyczne. Koncept sklepu powstał
w wyniku inspiracji współczesnymi kobietami i ich zwyczajami zakupowymi, wykorzystuje też nowoczesny design i najwyższą technologię w celu poprawy funkcjonalności oraz ułatwienia obsługi. W sklepie firmowym Clinique na klientów centrum będą czekały wykwalifikowane konsultantki w białych uniformach, które pomogą skorzystać z technologicznie zaawansowanych narzędzi ułatwiających proces zakupowy, takich jak aplikacja w tablecie, która poprzez dialog z klientem w 90 sekund przeprowadzi diagnozę skóry zakończoną dobraniem odpowiednich produktów Clinique.
Tagi: