W czwartek 14 września br. odbyło się oficjalne otwarcie perfumerii Douglas wnowej galerii na warszawskiej Białołęce. Nowo otwarta perfumeria to 128 sklep Douglas w Polsce. Do końca bieżącego roku planowane jest jeszcze otwarcie 4 nowych filii. Równocześnie stale modernizowane są pozostałe sklepy.
Nowoczesny koncept
Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię 322 m kw. i znajduje się na parterze nowej galerii na warszawskiej białołęce. Została zaaranżowana zgodnie z nowym CI wdrożonym w sieci Douglas w całej Europie na początku 2017 roku. Douglas jest teraz bliżej klienta, dlatego też została rozbudowana strefa warsztatów makijażowych i porad pielęgnacyjnych. Nowoczesny charakter perfumerii podkreśla antracytowo miętowa kolorystyka, innowacyjne rozwiązania multimedialne oraz ekrany i oświetlenie LED. Ponadto odpowiednio dobrane, eleganckie detale dodają wystrojowi przyjemnego charakteru i sprzyjającej zakupom atmosfery. Najważniejsze jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta, który robiąc zakupy pragnie czuć się ekskluzywnie.
Innowacje dla urody
Klienci perfumerii Douglas znajdą marki z całego asortymentu sieci. To blisko 40 tys. produktów, w tym ponad 300 światowych i polskich marek, m.in. Chanel, Sensai, Giorgio Armani Cosmetics, Estee Lauder, NYX, Laura Mercier, Collistar, Michael Kors, The Balm, Douglas Make-up, Douglas Naturals, Douglas Home Spa. Wszystko to dzięki specjalnemu terminalowi połączonemu ze sklepem internetowym. Za jego pośrednictwem każdy klient perfumerii może zamówić dowolny, nawet najbardziej luksusowy produkt z portfolio sieci. Poza dostępnością, ogromnym atutem tej usługi jest wygoda, wsparcie konsultanta, a także duży wybór opcji płatności i dostawy.
Urodowe atrakcje na start
Z okazji otwarcia nowej galerii wszyscy klienci perfumerii mogli skorzystać z profesjonalnych porad pielęgnacyjnych, makijażowych i zapachowych udzielanych przez ekspertów Douglas.Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się przede wszystkim spotkanie ze znaną vlogerkę La Makeup e Bella, która zaprezentowała najmodniejsze techniki makijażowe i wykonywała ekspresowe makijaże. O jesiennych trendach opowiadała natomiast Główna Makijażystka Douglas, Magdalena Bystrzycka. Każdy klient w dniu otwarcia mógł też wziąć udział w konkursie selfie oraz profesjonalnej sesji okładkowej. Ponadto na cały asortyment perfumerii obowiązywała promocja -20%.
Świat piękna
W perfumerii Douglas dostępne są różnorodne usługi – makijaż na każdą okazję, indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu wykonywany za pomocą urządzenia Douglas Color Expert. Ponadto każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnego, eleganckiego pakowania na prezent.