Surrealistyczna kampania reklamowa Silesia City Center (Katowice)

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-01-03 | 10:45
16 odsłon, zdjęcia wykonane przez znanego z programu „Top Model”, fotografa – Wojtka Wojtczaka, linia kreatywna nawiązująca do świata fantazji, twórczości surrealistów i grafik Eschera – Silesia City Center, największe na Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowe rusza właśnie z nową kampanią reklamową na 2011 rok.
Za kreację odpowiada krakowska agencja Madeinbrain Studio. Stworzona grafika ma podkreślać wielowymiarowość Silesia City Center, która łączy w sobie modę, rozrywkę i lifestyle.
„Nowy wymiar wrażeń”
Kampania reklamowa Silesia City Center zaplanowana na 2011 rok odwoływać się będzie do świata fantazji, baśni i twórczości czołowych surrealistów. Na potrzeby linii kreatywnej graficy stworzyli wielowymiarowy świat, którego symbolem jest spinający całą koncepcję sześcian. – Kampanią „Nowy wymiar wrażeń” chcemy pokazać zróżnicowaną ofertę centrum handlowego, które łączy w sobie modę, lifestyle, smak i rozrywkę. Każda z jej odsłon, pojawiająca się w kolejnych sezonach i akcjach promocyjnych, pokazuje inny wymiar wrażeń – tłumaczy Marta Drzewiecka, Dyrektor ds. Marketingu Silesia City Center.
Za kreację odpowiadają Zygmunt Batko i Agnieszka Winciorek z krakowskiej agencji Madeinbrain Studio. Zdaniem twórców, kampania Silesia City Center na 2011 rok pokazuje centrum handlowe w nowej rzeczywistości i różni się znacznie od tego, co dziś spotykamy w kampaniach reklamowych branży retail.
- Kreacja "Nowy wymiar wrażeń" ucieka od dosłowności akcji reklamowych innych centrów, jest ciekawym połączeniem bajkowego świata i futurystycznej wizji przestrzeni. Powtarzające się elementy geometryczne, w tym również sześcian, budują spójny charakter kolejnych odsłon kreacji. Sześcian odwołuje się do przestrzeni i jednocześnie jest bardzo prostym, rozpoznawalnym znakiem graficznym. Hasło "Nowy wymiar wrażeń" z kolei jest związane z rozbudową Silesia City Center rozpoczętą w 2010 roku. "Nowy wymiar" to wielowymiarowa przestrzeń architektury, mody i rozrywki – tłumaczy koncepcję Zygmunt Batko z agencji Madeinbrain Studio.
Inspiracja i subtelność
- Pozycjonujemy nią Silesia City Center, jako miejsce o zróżnicowanej przestrzeni, która nieustannie się rozwija. W nowej linii kreatywnej odwołujemy się do świata wyobraźni i inspiracji, której uosobieniem jest postać zjawiskowej kobiety poruszającej się w świecie fantazji. Całość jest zmysłowa i bardzo emocjonalna – mówi Drzewiecka. - Kolorystyka kampanii jest subtelna, z jednym mocnym akcentem, jakim jest czerwień elementów geometrycznych – dodaje.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf mody Wojtek Wojtczak, autor zdjęć do kampanii reklamowych marek Ochnik, Molton i Gatta Active. Wojtczak fotografował takie gwiazdy jak Doda, Beata Sadowska czy Martyna Wojciechowska. Współpracował również z programem TVN „Top Model. Zostań modelką”.
Nowa linia kreatywna pojawiła się na początku stycznia 2011. Jej pierwszą odsłoną jest sezonowa kampania wyprzedaży, w tym roku pod hasłem „Krystaliczne wyprzedaże”. Od stycznia 2011 zmianie uległa także strona internetowa Silesii oraz wszystkie materiały promocyjne. Zintegrowana kampania na 2011 rok obejmować będzie ATL, BTL oraz media społecznościowe.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Surrealistyczna kampania reklamowa Silesia City Center (Katowice)

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.