Pierwszy etap budowy Bramy Pomorza w Chojnicach zakłada realizację największego w regionie marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Supermarket MarcPol zajmie tutaj powierzchnię blisko 2,2 tys. mkw. Galeria jest obecnie komercjalizowana – łącznie obiekt będzie miał 50 lokali, w tym między innymi: Martes Sport, H&M, Media Expert, Kolporter, centrum Chińskie, Play, Levi′s oraz Nike. W drugim etapie przewidziano realizację parku handlowego. Całkowita powierzchnia obiektu wyniesie około 34 tys. mkw. Dla klientów przeznaczony będzie również parking na 1300 miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na jesień 2013 roku. Generalny wykonawca inwestycji, spółka Mirbud, prowadzi obecnie prace związane z montażem konstrukcji stalowej, zbrojeniem i szalowaniem. Wszystkie roboty przebiegają zgodnie z przyjętym harmonogramem. Wartość inwestycji to 58 mln zł netto.
W parku handlowym w Grudziądzu operator spożywczy MarcPol zajmie przestrzeń 1,8 tys. mkw. W ofercie handlowej znajdą się również takie sklepy, jak Media Expert (ponad 1400 mkw.) oraz Jysk (1070 mkw.). Poziom komercjalizacji inwestycji sięga obecnie blisko 100 proc. – do wynajęcia pozostał ostatni lokal. Otwarcie parku handlowego planowane jest na wiosnę 2013 roku. Powierzchnia całkowita obiektu wyniesie 5,5 tys. mkw. Inwestycja będzie uzupełnieniem już istniejącego tam centrum, na terenie którego znajdują się markety Praktiker i Carrefour. Na terenie budowy trwają obecnie roboty związane z montażem konstrukcji stalowej, pokryciem dachu oraz prace związane z wykonaniem przyłączy do obiektu. Równolegle przygotowywany jest teren pod przyszły parking i drogi dojazdowe. W dalszej kolejności przewidywane są prace związane z montażem obudowy obiektu. Wartość inwestycji to 9 mln zł netto.
–
Brama Pomorza w Chojnicach i park handlowy w Grudziądzu to inwestycje bardzo od siebie różne, jednak każda z ogromnym potencjałem. Dzięki dopasowaniu profilu obu obiektów do potrzeb danego regionu, możemy mieć pewność, że spełnią one oczekiwania przyszłych klientów – mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA. –
Supermarkety MarcPol będą doskonałym uzupełnieniem oferty handlowej, którą przygotowujemy dla mieszkańców Chojnic, Grudziądza i okolicznych miejscowości – dodaje. Polska sieć supermarketów MarcPol istnieje na rynku od ponad 20 lat. Oferuje swoim klientom szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Zobacz supermarkety MarcPol w centrach handlowych
Tagi: