Zgodnie z harmonogramem, wykonana już została płyta fundamentowa, teraz natomiast wznoszone są 7-metrowe ściany zewnętrzne kondygnacji podziemnej (poziom -1), jednej z trzech, na których będzie galeria handlowa. Ten etap ma się zakończyć jeszcze w czerwcu. Ekipy budowlane przystąpiły też do montażu pierwszego stropu, co potrwa do drugiej połowy lipca. Na następne miesiące zaplanowana jest budowa ścian i stropów kolejnych kondygnacji. Do końca roku obiekt znajdzie się pod dachem, a w sezonie zimowym 2013/2014 przewidziane są roboty wewnętrzne.
Sukcesja to 3,2 ha terenu, ponad 121 tys. mkw. powierzchni użytkowej i powyżej 51 tys. mkw. powierzchni najmu. Oprócz galerii handlowej z food courtem (około 170 sklepów i punktów usługowych), znajdą się w niej m.in. duża strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym 9-salowy multipleks, klub Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym, ścianka wspinaczkowa i plac zabaw z możliwością zostawienia dzieci pod opieką) oraz dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. aut.
Komercjalizacja obiektu również przebiega planowo. Wśród najemców są takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, LPP (salony Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay), Pure Health&Fitness, Rossmann, home&you, Top Secret, Mount Blanc (pierwsza w Łodzi pijalnia czekolady i kawy tej marki), lodziarnie firmowe Grycan, Ania Kruk, Cukiernia Sowa, Cefarm Warszawa, Itaka i Orange. Zespoły Savills i Fabryki Biznesu prowadzą zaawansowane negocjacje z kolejnymi sieciami handlowymi. Kompleks ma być oddany do użytku jesienią przyszłego roku.
Zobacz pozostałe informacje o centrach handlowych w budowie
Tagi: