Wiral szybko rozprzestrzenił się w sieci, budząc zainteresowanie zarówno internautów, jak i branży reklamowej. Do końca lipca został obejrzany 125 000 razy, udostępniony 661 razy, a publikacje dotyczące akcji zebrały łącznie ponad 400 komentarzy. Strona dedykowana akcji (answear.com/hipster/) została odwiedzona ponad 200 000 razy, przynosząc prawie 500 transakcji dokonanych przez użytkowników na łączną kwotę 103 000 zł. W sierpniu „Hipsterska broda” została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii „Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu”. Szczegółowe podsumowanie akcji dostępne jest w postaci infografiki.
Answear.com to polski sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 najmodniejszych światowych marek (m.in. Diesel, Mango, Desigual, Guess Jeans, Hilfiger Denim, Simple CP). Wszystkie produkty wysyłane są do klientów za darmo w ciągu zaledwie 24 h.
Tagi: