Sukces 2016 - Galeria Katowicka podsumowuje rok

2017-01-30 | 15:54

Brytyjski fundusz Meyer Bergman, właściciel Galerii Katowickiej, może zaliczyć rok 2016 do wyjątkowo udanych. W ciągu 3 lat sprzedaż w obiekcie rosła o 19%, 34%, a w 2016 o kolejne 13%. W tym samym czasie odwiedzalność zwiększyła się o ponad 3,5 mln, przy czym tylko w 2016 o 1,1 mln osób, tj. o 8% względem 2015, rosnąc miesięcznie nawet o 23% i przekraczając kolejno progi: 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln Klientów w miesiącu. W tym samym czasie Footfall Index Poland w centrach handlowych spadał nawet do -13%, a w całym roku do -0,1%*.

2016 był dla Galerii Katowickiej trzecim rokiem z rzędu nieprzerwanych wzrostów sprzedaży i odwiedzalności. Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w obszarze leasingu, marketingu oraz przebudowy jest aż 25 nowo podpisanych umów najmu. Jeśli ten trend zostanie podtrzymany, rok 2017 zamknięty zostanie 100% najmem obiektu.

Szeroko zakrojony proces rekomercjalizacji, rewitalizacja II piętra, relokacje i strefowanie lokali, rozbudowa oferty gastronomicznej oraz wdrożenie platformy pro-sprzedażowej z programem lojalnościowym i unikalnymi w skali kraju kampaniami marketingowymi - były głównymi projektami Galerii Katowickiej w mijającym roku.

Cały zespół aktywnie pracował nad wzmocnieniem oferty usługowo – rozrywkowej, kierowanej do rodzin, wprowadzając marki takie jak Martes Sport (prawie 1.000 mkw), megastore Matras ( obecnie ok. 500 mkw), plac zabaw Fit4Kids (75 mkw) czy Szkoła Tańca Iskra (190 mkw). Tylko w samym grudniu podpisane zostały aż 4 nowe umowy najmu, m.in. z nowym operatorem gastronomicznym, który właśnie w Galerii Katowickiej otworzy swój pierwszy lokal na Śląsku oraz nowym reprezentantem mody męskiej.

Meyer Bergman jest szczególnie dumny, mogąc szerzej zakomunikować tak dobre wyniki Galerii Katowickiej. Polska jest atrakcyjnym, rosnącym rynkiem, przyciągającym zarówno krajowe, jak i międzynarodowe marki, szukające obiektów komercyjnych gwarantujących tak duże dotarcia do klienta. Cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyły katowickie Centrum. Doskonałe wyniki, osiągnięte w 2016, to tylko zapowiedź tego, co nastąpi i świetny start w rozpoczęty  właśnie rok 2017

– mówi  Peter Evans, Asset Manager for Central and Eastern Europe and Vice President w Meyer Bergman.

Kolejnym potwierdzeniem dobrych wyników Galerii Katowickiej jest sukces programu lojalnościowego, do którego w 2016 roku przystąpiło ponad 17,5 tys. uczestników, a 32 tys. pobrało innowacyjną, pierwszą tego typu w Europie, aplikację zakupową Navishopper. Tylko w ostatnim miesiącu klienci zarejestrowali w programie lojalnościowym 14 tys. paragonów, odbierając w 2016 ponad 9 tys. nagród. Jest to pierwszy program lojalnościowy w Polsce, wdrożony w galerii handlowej z tak dużym sukcesem.

To był fantastyczny rok Galerii Katowickiej. Dzięki wielu inicjatywom - rozbudowie food courtu, zmianom w tenant-mix, relokacjom oraz programowi lojalnościowemu czy organizowanym z rozmachem wydarzeniom - nasze Centrum odniosło tak duży sukces. Wprowadzenie wielu nowych marek i dywersyfikacji najemców procentują nie tylko w wynikach, ale w samym postrzeganiu tego miejsca przez klientów, jako ulubionej destynacji zakupowej dla mieszkańców Śląska. Możemy zatem śmiało mówić o niekwestionowanej, silnej pozycji konkurencyjnej Galerii Katowickiej dla całego regionu

– podsumowuje Ilona Szafer, Asset Manager odpowiedzialna za Galerię Katowicką z ramienia funduszu Meyer Bergman.

* za: ShopperTrak National Index Poland

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Katowicka

Sukces 2016 - Galeria Katowicka podsumowuje rok

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.