Kolejne otwarcie restauracji odzwierciedla siłę i ciągły wzrost marki SUBWAY®, która od początku tego roku otworzyła 1,761 nowych lokalizacji na całym świecie.
-
Z pewnością jest to świadectwo oddania i ciężkiej pracy całego zespołu SUBWAY®, który często nazywam Najlepszym Zespołem w Historii Franczyzy - mówi Fred DeLuca, prezes i współzałożyciel sieci, który otworzył pierwszy markowy punkt z sandwiczami 28 sierpnia 1965 roku. -
Jestem dumny z bycia członkiem zespołu, który dostarcza tysiące miejsc pracy w naszych restauracjach, siedzibie, biurach terenowych i partnerskich na całym świecie,” kontynuuje Fred DeLuca. „Nasi franczyzobiorcy są najlepsi w swojej branży. Stanowią różnorodną grupę właścicieli małych biznesów, którzy są dumni z usług dostarczanych swoim klientom.
Otwarcie 40-tysięcznej restauracji stawia markę SUBWAY® w pozycji lidera w kategorii restauracji szybkiej obsługi. Dzięki szerokiej sieci dystrybucji sandwicze i sałatki stały się jeszcze łatwiej dostępne dla konsumentów. Pośród najlepszych restauracji szybkiej obsługi kolejna na liście ma ponad 5,500 mniej lokalizacji od marki SUBWAY®, następne trzy mają od 21,000 do 33,000 mniej punktów.
Według Trevora Haynes, SUBWAY® Area Development Manager na Wielką Brytanie i Irlandię: -
Niskie koszty uruchomienia, elastyczność i jasne zasady sprawiają, że SUBWAY® zyskuje uznanie przedsiębiorców, którzy postrzegają naszą markę jako sposób na osiągnięcie celu, jakim jest posiadanie i prowadzenie własnego biznesu. To wszystko składa się na sukces. Bardzo cieszymy się, że 40-tysięczne otwarcie ma miejsce na naszym rynku.
Otwarcie 40-tysięcznej restauracji podkreśla elastyczność marki SUBWAY®. Na całym świecie jest ponad 9,000 nietradycyjnych lokalizacji, z czego około 4,500 punktów stanowią restauracje na stacjach benzynowych. Prawie 600 niestandardowych restauracji znajduje się w Europie, w tym 10 w Polsce: 3 na stacjach benzynowych, 5 w biurowcach i 2 na dworcach kolejowych. Restauracje SUBWAY® mogą być zlokalizowane w przestrzeniach, które przez innych są uznawane za niepraktyczne czy za małe, takich jak szpitale, kluby fitness, kina czy stacje kolejowe. Dzięki temu Klienci SUBWAY® mogą zjeść suby i sałatki na statku w Niemczech, w salonach dealerów samochodowych w Kalifornii, a nawet w jednym z kościołów Baptystów w Buffalo w Nowym Jorku.
Wielka Brytania to trzeci co do wielkości rynek marki na świecie, zaraz za Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, z ponad 1,500 restauracjami. W sumie, istnieje 14,000 międzynarodowych lokacji w 102 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Poza świętowaniem sukcesu jakim jest otwarcie 40-tysięcznej restauracji na świecie, europejski zespół otworzył 4-tysięczną restaurację na stacji kolejowej w Bukareszcie w Rumunii. Natomiast Estończycy niedawno byli świadkami otwarcia pierwszej franczyzy SUBWAY®, co zwiększyło całkowitą liczbę europejskich krajów, w którym sieć prowadzi działalność do 31. Łącznie franczyzobiorcy marki zatrudniają około 40,000 osób w całej Europie, w tym z około 770 osobami zatrudnionymi w 77 restauracjach w Polsce.
-
Poziom wzrostu, który mamy w Europie jest fantastycznym osiągnięciem i odzwierciedla ducha przedsiębiorczości franczyzobiorców sieci SUBWAY®, którzy ciężko pracują każdego dnia żeby zapewnić wszystkim Klientom najwyższą jakość obsługi klienta i produktów SUBWAY® - mówi Marc Kreder, SUBWAY® Regional Director na Europę.
- Istnieje jeszcze wiele możliwości rozwoju naszych międzynarodowych rynków. Marka posiada regionalne i krajowe biura, które edukują i wspierają franczyzobiorców; wszyscy pracują, aby zagwarantować pozycję najlepszej marki zarówno dla Klientów, jak i dla przedsiębiorców chcących pracować w branży usług gastronomicznych - stwierdza Don Fertman, Chief Development Officer.
Tagi: